Informace o nabídce práce:
Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Pracovní doba 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský jazyk na komunikativní úrovni. Smlouva na 1 rok s možností prodloužení.
Zaměstnanecké výhody: Home Office, 30% odměny, 5 týdnů dovolené, 3 Sick day, stravenkový paušál, příspěvek na mobilní telefon, služební SIM karta, zvýhodněné nabídky O2, řádné zaškolení
Co požadujeme?
minimální požadované vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Co nabízíme?
zaměstnavatel: | O2 Financial Services s.r.o., IČ: 05423716 |
adresa pracoviště: | Plzeň, Česko |
mzda (plat): | 16 125 Kč až 18 000 Kč |
typ pracovního úvazku: | VPP |
typ pracovní smlouvy: | |
směnnost: | jednosměnný provoz |
počet volných míst: | 3 |
datum zveřejnění nabídky práce: | 25. 03. 2024 |
datum nástupu: | nástup ihned, nebo co nejdříve |
vhodné pro: | - uchazeče se středoškolským vzděláním
- uchazeče s vysokoškolským vzděláním
- osoby se zdravotním postižením (OZP)
|