Specialista péče o zákazníky s maďarštinou - operátor call centra / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Informace o nabídce práce:

Každodenní pomoc zákazníkům s nahlašováním škodních událostí. Administrativní činnost a práce s interními systémy. Pracovní doba 9-17h, víkendy a st. svátky volné dle maďarského kalendáře. Maďarský jazyk velmi dobře slovem i písmem a český či slovenský jazyk na komunikativní úrovni. Smlouva na 1 rok s možností prodloužení.

Zaměstnanecké výhody: Home Office, 30% odměny, 5 týdnů dovolené, 3 Sick day, stravenkový paušál, příspěvek na mobilní telefon, služební SIM karta, zvýhodněné nabídky O2, řádné zaškolení

Co požadujeme?

minimální požadované vzdělání:Střední odborné (vyučen)

Co nabízíme?

zaměstnavatel:O2 Financial Services s.r.o., IČ: 05423716
adresa pracoviště:Plzeň, Česko
mzda (plat):16 125 Kč až 18 000 Kč
typ pracovního úvazku:VPP
typ pracovní smlouvy:
směnnost:jednosměnný provoz
počet volných míst:3
datum zveřejnění nabídky práce:25. 03. 2024
datum nástupu:nástup ihned, nebo co nejdříve
vhodné pro:
  • uchazeče se středoškolským vzděláním
  • uchazeče s vysokoškolským vzděláním
  • osoby se zdravotním postižením (OZP)


Odpověď na nabídku práce

Kontaktní osoba:Veronika Valešová
Telefonní číslo:720 988 069
Email:[email protected]