Nabídka práce pracovník informací

Pracovník v informacích podává občanům základní informace o službách a organizaci, pro kterou pracuje. Jeho náplní práce je zodpovídat dotazy lidí. V případě, že nezná odpověď rovnou, pak ji zjišťuje a tazateli odpovídá později.

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Znalost ruského jazyka na úrovni rodilého mluvčího. Znalost angličtiny; Vysokoškolské bakalářské vzdělání v oboru managementu.

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Kontakt:anna.prochazkova@ibs-sro.com Požadavky: Univerzitní vzdělání Zkušenost s IT consultingem Schpnost pracovat v multifunkčním týmu Výborné komunikační dovednosti Schopnost zodpovědně poskytovat zákaznický servis na ...

  • Staff Associate, Customer Relations / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem: rm-CZ_Foreign@intl.att.com Místo výkonu práce: Palachovo nám. 726/2, 625 00 Brno Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti ...

  • Staff Associate, Customer Relations / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uži ...

  • Customer Service Representative / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reportin ...

  • Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowl / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr.: Mariia.yatskovska@conduent.com. Kontaktní osoba: Yatskovska Mariia, (tel.:+420 770131898) NÁPLŇ PRÁCE: jako specialista zákaznické/technické podpory budete zodpov ...

  • Staff Associate, Customer Relations / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Znalost ukrajinštiny - úroveň B2 - C2 - Uživatelské znalosti Win OS, MS ...

  • Technická zákaznická podpora - level 2 / Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Uchazeč musí ovládat anglický jazyk alepsoň na úrovni B2 Výhodou: certifikát CISCO CCNA - případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou v délce trvání alespoň 1 roku zk ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    MÍSTO VÝKONU : Na Florenci č.p. 2116/15, Nové Město, 110 00 Praha 1 / KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Tomáš Řehák, e-mail: tomas.rehak@manpowergroup.cz zkušenosti ve funkci telefonního operátora, velmi dobrá znalost produkt ...

  • Pp na 90 dní / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    MÍSTO VÝKONU : Na Florenci č.p. 2116/15, Nové Město, 110 00 Praha 1 / KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Tomáš Řehák, e-mail: tomas.rehak@manpowergroup.cz zkušenosti ve funkci telefonního operátora, velmi dobrá znalost produkt ...

  • Specialista péče o zákazníky skupiny ČEZ / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Místo výkonu práce: Chrudim - Filištínská 20 Nástup možný ihned. NÁPLŇ PRÁCE: obsluha stávajících klientů a akvizice nových komodit pod hlavičkou ČEZ POŽADAVKY: Dobrá znalost práce na PC, zodpovědnost, spolehlivost, čas ...

  • Klientský poradce / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadavky: komunikativnost, zkušenosti s prací s hotovostí výhodou, znalost českého jazyka alespoň na úrovni C1, znalost anglického, německého, francouzského nebo španělského jazyka na úrovni alespoň C1, středoškolské vz ...

  • Hr coordinator in airline industry / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    kontakt:Hernandez MARIANA, tel.: 773 333 809, e-mail: work@bluelinkservices.cz, prvotní kontakt emailem, místo výkonu:Na Florenci č.p. 2116/15 ,Praha 1. 1 rok zkušeností v oblasti péče o zákazníky v leteckém průmyslu, ba ...

  • CRM Advisor / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Kontakt:Hernandez Mariana, tel.: 773 333 809, e-mail: phernandezpiedras@bluelinkservices.cz, prvotní kontakt emailem. Místo výkonu: Na Florenci č.p. 2116/15, Praha 1.Komunikativní španělština, komunikativní angličtina. ...

  • Specialista zákaznické/technické podpory (se znalostí ruského a anglického jazyka) - Customer Advisor (Russian and English knowl / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Místo výkonu práce: Praha. Kontaktní osoba: Yatskovska Mariia, tel.: 770 131 898, e-mail: czjob@conduent.com Pracovní smlouva je uzavírána na dobu určitou - jeden rok, s možností prodloužení. Náplň práce: Jako specialis ...

  • CRM Advisor / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Místo výkonu práce : Na Florenci 2116/15, Praha 1 Způsob prvního kontaktu : e-mailem - work@bluelinkservices.cz - KONTAKT PRVOTNÍ E-MAILEM!!! Kontaktní osoba : paní Klára Jirmásková Upřesňující informace : komunikativní ...

  • CRM Advisor / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Místo výkonu práce : Na Florenci 2116/15, Praha 1 Způsob prvního kontaktu : e-mailem - work@bluelinkservices.cz - KONTAKT PRVOTNÍ E-MAILEM!!! Kontaktní osoba : paní Klára Jirmásková Upřesňující informace : Komunikativní/ ...

  • Pracovníci v zákaznických centrech / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Pozice: pracovníci v zákaznických centrech polečnost TeleSim rozšiřuje své působení na nové projekty za účelem úspor klienta a proto hledá vhodné kandidáty na danou pozici. Hledáme lidi, kteří to myslí s prací vážně! Ši ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadované dovednosti: Znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni. Velkou výhodou je předchozí zkušenost ze zákaznického centra, znalost dalších jazyků a vysokoškolské vzdělání. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnanecký ...

  • Staff Associate, Customer Relations / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Požadované dovednosti: - Znalost angličtiny - úroveň B2 - C2 - Znalost ukrajinštiny - úroveň B2 - C2 - Uživatelské znalosti Win OS, MS Office - Zkušenosti se zákaznickym servise ...


-