Nabídka práce pracovník informací

Pracovník v informacích podává občanům základní informace o službách a organizaci, pro kterou pracuje. Jeho náplní práce je zodpovídat dotazy lidí. V případě, že nezná odpověď rovnou, pak ji zjišťuje a tazateli odpovídá později.

  • Operátor/-ka zákaznického servisu - call centrum / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadujeme - znalost práce na PC - znalosti běžného uživatele, komunikační schopnosti. Jedná se o vyřizování příchozích hovorů či psanou komunikaci, práce psychicky náročnější - komunikace se zákazníky, většinou se řeší ...

  • Klientský pracovník/ce / Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení

    Pozice: klientský pracovník/ce Na pobočce v Příbrami se o klienty staráme v deseti lidech, takže jsme docela velká, ale za to fajnová parta :) A rádi bychom přivítali někoho nového, kdo se o klienty bude starat s námi. K ...

  • Pracovníci zákaznického centra / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    PRACOVNÍCI ZÁKAZNICKÉHO CENTRA Místo vhodné pro OZP. POŽADUJEME: - dobré komunikační schopnosti - spolehlivost - znalost práce na PC Náplň práce: - navolávání zákazníků (aktivní telemarketing), dotazníkové akce (nejedná ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem: careers_cz@infosys.com Místo výkonu práce: Holandská 9, Brno 639 00 Požadavky: Znalost angličtiny a jednoho z následujících jazyků: ruština, hebrejština, arabština, turečtina, němčina, portugalšt ...

  • Staff Associate, Customer Relations / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem: rm-CZ_Foreign@intl.att.com Místo výkonu práce: Palachovo nám. 726/2, 625 00 Brno Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Místo výkonu práce: Palachovo nám. 726/2, 625 00 Brno Požadované dovednosti Znalost angličtiny - rodilý mluvči, C1-C2 Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetové sítě Uživatelské znalosti s ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadované dovednosti: Zkušenosti s manažerskou pozicí, znalost oblasti zákaznického servisu, znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni. Velkou výhodou je znalost ruského/ukrajinského jazyka na úrovni rodilého m ...

  • Specialista zákaznického servisu pro Iberii / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Kontakt:e-mail: mmatejko@lifescan.com POPIS PRÁCE Náplň práce: Náplní této pozice je zpracovávat objednávky a dotazy zákazníků v souladu se zavedenými postupy, v požadovaném časovém rámci, efektivně, tak, aby vyhovo ...

  • Specialista zákaznického servisu / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Kontakt:e-mail: mmatejko@lifescan.com Náplň práce: Náplní této pozice je zpracovávat objednávky a dotazy zákazníků v souladu se zavedenými postupy, v požadovaném časovém rámci, efektivně, tak, aby vyhovovaly potřebám zá ...

  • Customer care specialist / Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení

    MÍSTO VÝKONU : náměstí I. P. Pavlova č.p. 1789/5, Nové Město, 120 00 Praha 2 KONTAKT PRVOTNĚ E-MAILEM : Šárka Husáková, e-mail: sarka@mewssystems.com SPOLEHLIVOST, SCHOPNOST PRÁCE V TÝMU, VYNIKAJICÍ ZNALOST AJ, ZNALOST ...

  • Produktový specialista pro občany / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem Jsme stabilní firma na trhu s financemi a hledáme produktového specialistu pro občany, který bude aktivně řešit portfolio klientů a pečovat o ně. Práce zahrnuje konzultace s klienty, vytváření pre ...

  • Obchodní manažer / teamleader / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem Jsme stabilní firma na trhu s financemi a hledáme obchodního manažera, který bude aktivně řešit portfolio klientů a pečovat o ně. Dále se bude aktivně věnovat náboru nových spolupracovníků, jejich ...

  • Produktový specialista pro občany / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    místo výkonu práce : Bruntál, Jesenická 5 Hledáme do našeho teamu spolupracovníka, který bude pečovat o klienty naší společnosti a aktivně spravovat jejich portfolio finančních produktů. Požadujeme: Proaktivní přístup ...

  • Manažer pobočky/teamleader / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    místo výkonu práce : Bruntál, Jesenická 5 Hledáme na naši pobočku kolegu, který se bude aktivně věnovat jejímu rozvoji a náboru nových spolupracovníků, jejich školení, rozvoji a bude zodpovídat za obchodní výsledky svěře ...

  • Staff Associate, Customer Relations / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uži ...

  • Technická zákaznická podpora - level 1.5 / Pracovníci informačních služeb jinde neuvedení

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Uchazeč musí ovládat anglický jazyk alepsoň na úrovni B2 Výhodou: certifikát CISCO CCNA - případně odpovídající zkušenosti s technickou podporou v délce trvání alespoň 1 roku zku ...

  • Pracovníci v zákaznických centrech / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Pozice: pracovníci v zákaznických centrech polečnost TeleSim rozšiřuje své působení na nové projekty za účelem úspor klienta a proto hledá vhodné kandidáty na danou pozici. Hledáme lidi, kteří to myslí s prací vážně! Ši ...

  • Pracovník/pracovnice zákaznického centra / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Požadujeme aktivní NJ. Pracovní doba 8,00 - 16,30 hod. Smlouva na dobu určitou, možnost prodloužení. Nutný telefonický nebo e-mailový kontakt.

  • Customer Service Representative / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt e-mailem - vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reportin ...

  • Staff Associate, Customer Relations / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Následující dovednosti jsou vítány: - Znalost angličtiny - pokročilá úroveň slovem i písmem - Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí - Uži ...


-