Projektový manažer - administrace dotací, poradenství, administrativa / Odborní asistenti v administrativě

Informace o nabídce práce:

Projektový manažer poskytuje poradenství a zajišťuje administraci dotačních programů dle podmínek a pravidel poskytovatele dotace. Zpracovává a vede dokumentaci související s administrací dotačních výzev.

Požadavky na uchazeče:
- schopnost komunikace potřeb se subjekty v území
- příjemné vystupování, orientace na klienta a jeho potřeby
- analytické a kritické myšlení (práce s pravidly pro žadatele a příjemce)
- zkušenosti z oblasti poradenství a projektového managementu (Program rozvoje venkova, OPVVV/OP JAK, SFŽP, ….) výhodou.

Benefity: 25 PD dovolené, home-office po zapracování, sick day, práce v malém kolektivu, pružná pracovní doba.
Nástup ihned nebo dohodou.
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.
Možnost zkráceného úvazku.

Kontakt: telefonicky nebo e-mailem
Vanická Ivana Ing., tel.: 731 506 016, e-mail: [email protected]

Co požadujeme?

minimální požadované vzdělání:Vyšší odborné

Co nabízíme?

zaměstnavatel:MAS ORLICKO, z.s., IČ: 27034186
adresa pracoviště:Zemědělská 1004, Žamberk, 56401, Česko
mzda (plat):35 000 Kč až 42 000 Kč
typ pracovního úvazku:HPP
typ pracovní smlouvy:
směnnost:jednosměnný provoz
datum zveřejnění nabídky práce:13. 01. 2024
datum nástupu:nástup ihned, nebo co nejdříve
datum konce pracovního poměru:15. 01. 2025


Odpověď na nabídku práce

Kontaktní osoba:Ing. Ivana Vanická
Telefonní číslo:731 506 016
Email:[email protected]