Projektový manažer - administrace dotací, poradenství, administrativa / Odborní asistenti v administrativě
Informace o nabídce práce:
Projektový manažer poskytuje poradenství a zajišťuje administraci dotačních programů dle podmínek a pravidel poskytovatele dotace. Zpracovává a vede dokumentaci související s administrací dotačních výzev.Požadavky na uchazeče:
- schopnost komunikace potřeb se subjekty v území
- příjemné vystupování, orientace na klienta a jeho potřeby
- analytické a kritické myšlení (práce s pravidly pro žadatele a příjemce)
- zkušenosti z oblasti poradenství a projektového managementu (Program rozvoje venkova, OPVVV/OP JAK, SFŽP, ….) výhodou.
Benefity: 25 PD dovolené, home-office po zapracování, sick day, práce v malém kolektivu, pružná pracovní doba.
Nástup ihned nebo dohodou.
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.
Možnost zkráceného úvazku.
Kontakt: telefonicky nebo e-mailem
Vanická Ivana Ing., tel.: 731 506 016, e-mail: [email protected]
Co požadujeme?
minimální požadované vzdělání: | Vyšší odborné |
Co nabízíme?
zaměstnavatel: | MAS ORLICKO, z.s., IČ: 27034186 |
adresa pracoviště: | Zemědělská 1004, Žamberk, 56401, Česko |
mzda (plat): | 35 000 Kč až 42 000 Kč |
typ pracovního úvazku: | HPP |
typ pracovní smlouvy: | |
směnnost: | jednosměnný provoz |
datum zveřejnění nabídky práce: | 13. 01. 2024 |
datum nástupu: | nástup ihned, nebo co nejdříve |
datum konce pracovního poměru: | 15. 01. 2025 |
Sdílejte tuto nabídku práce:
Hledejte podobné nabídky práce:
Odpověď na nabídku práce
Kontaktní osoba: | Ing. Ivana Vanická |
Telefonní číslo: | 731 506 016 |
Email: | [email protected] |