Nabídka práce sekretářka

Sekretářka – asistentka je odpovědná za organizačně-administrativní činnosti, které pomáhají jejímu nadřízenému v řízení svých podřízených. Sekretářky (asistentky) zařizují běžnou administrativu, vítají hosty, pořizují zápisy z jednání, zpracovávají jednoduché dokumenty na počítači. Své povolání vykonávají sekretářky v kanceláři a nejčastěji pracují s počítačem. V této profesi je zapotřebí perfektní znalost pravopisu, umění psaní na stroji/klávesnici, znalost počítačových programů pro práci s textem, kultivovaný vzhled a příjemné vystupování.

  • asistent/ka / Sekretáři (všeobecní)

    Náplň práce: domlouvání schůzek, volání klientům, vyřizování e-mailů, tvorba tabulek Práce možná z domova, 1x týdně porada v kanceláři v Havířově Požadujeme: zkušenosti z call centra výhodou, komunikativnost, zodpovědn ...

  • Asistent/-ka projektového oddělení / Odborní asistenti v administrativě

    ASISTENT/-KA PROJEKTOVÉHO ODDĚLENÍ Znalost cizího jazyka výhodou: Jazyk anglický, německý - základní ukrajinština, ruština MWord + MExcel Organizační schopnosti, samostatnost, důslednost, loajalita, komunikativnost, prac ...

  • Referent/-ka / Odborní asistenti v administrativě

    REFERENT/-KA Požadavky: - min. středoškolské vzdělání, praxe v oblasti administrativy, počítačové znalosti na uživatelské úrovni (MS Office, Excel – základní vzorce, filtrování), zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost, f ...

  • ASISTENT/-ka PRODEJE / Sekretáři (všeobecní)

    ASISTENT/-ka PRODEJE - Most Jste stále v zaměstnaneckém poměru, ale uvažujete o změně práce? Nebojte se nám s předstihem zavolat a domluvit si pohovor. Náplní práce: - poskytování informací o službách zákazníkům - je ...

  • SEKRETÁŘI (všeobecní) (m+ž) / Sekretáři (všeobecní)

    SEKRETÁŘI (všeobecní) (m+ž) HLÁSIT SE: Bucha Bohumil, tel.: 777 107 291, e-mail: [email protected]

  • Asistent/ka ředitele (Director Assistant) / Odborní asistenti v administrativě

    Náplň práce: - Kontrola chodu kanceláře, evidence úkolů - Komunikace se stálými klienty a řešení jejich požadavků - Organizace schůzek, zúčastnění se jednání, vytváření záznamů - Akvizice nových obchodních příležitostí - ...

  • Operátor/ka zákaznické linky / Odborní asistenti v administrativě

    Místo výkonu práce: Vestec Náplň práce - obsluha telefonních linek, administrativa, zpracování objednávek, obsluha e mailu Požadavky - komunikativnost, pečlivost, samostatnost, znalost práce na PC První kontakt učiňte ...

  • Asistent/ka vedení společnosti / Odborní asistenti v administrativě

    Místo výkonu práce: Raná Co vás u nás čeká? zajištění chodu kanceláře vedení společnosti, obsluha návštěv, přijímání a zpracování zakázek pro truhlářskou výrobu, komunikace s vedoucím výroby nábytku, kontrola stavu reali ...

  • Asistentka ředitele / Odborní asistenti v administrativě

    Požadavky: o středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou, vhodná je veřejná správa o výborná znalost práce na PC v MS Office o základní znalost spisové služby a následné vzdělávání v systému GEOVAP o základní znalost spr ...

  • Odborní asistenti v administrativě / Odborní asistenti v administrativě

    Otřísal Gabriel, e-mail: [email protected] Prosím emailem kopii doporučenky a CV Požadujeme dobrou znalost ruského jazyka

  • Asistent/ka vedení pobočky, obchodu a expedice - Kutná Hora / Sekretáři (všeobecní)

    Asistent/ka vedení pobočky - Kutná Hora Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich pří ...

  • Sekretář/ka (asistent/ka) v advokátní kanceláři / Sekretáři (všeobecní)

    1. Kontakt e-mailem na adresu [email protected] Hledáme asistenta/ku střčedně velké advokátní kanceláře v Osteravě. Převážně půjde o standartní aminidstrativní práci (provoz kanceláře, komunkace s klienty a externími doda ...

  • Administrativní pracovník/pracovnice / Odborní asistenti v administrativě

    1. kontakt e-mailem na adresu [email protected] Požadujeme: - středoškolské vzdělání s maturitou (nejlépe ekonomického nebo obchodního směru) - praxe výhodou - pokročilou znalost práce na PC (MS Offic ...

  • Asistent/ka 2. místostarosty / Sekretáři (všeobecní)

    Předpoklady pro podání přihlášky: - státní občanství České republiky (u cizích státních příslušníků trvalý pobyt v ČR), věk min.18 let, bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka - ukončené stře ...

  • administrativní asistent/ka / Odborní asistenti v administrativě

    Jsme investiční společnost v rámci holdingu finančních, developerských a zdravotnických služeb, s historií delší než 10 let. V současné chvíli hledáme novou posilu na pozici administrativní asistentky/asistenta pro spole ...

  • Technicko-administrativní pracovník / Odborní asistenti v administrativě

    Prvotní kontakt: e-mail: [email protected] Zajímá tě… - Práce s interními databázemi - Komunikace s dodavateli po celém světě, komunikace s VW - Znalost výroby v automotive - Kalkulace, práce s excelem - Vyhodnocen ...

  • Sales assistant / Odborní asistenti v administrativě

    ALINA ODRINA, tel.: 777 356 490, e-mail: [email protected] Požadujeme: Anglický, český a ruský jazyk -velmi dobrá znalost slovem i písmem. Dobrá znalost MC Office podmínkou, Dobrá znalost programu Pohoda podmínkou. ...

  • Asistent / Asistentka obchodně-technických pracovníků / Odborní asistenti v administrativě

    1. kontakt E-MAILEM. Nabídky pouze písemně s profesním životopisem na e-mail: [email protected] Požadujeme: ÚSV technického směru, ŘP skupiny B, znalost práce na PC - psaní hmatovou metodou, organizování a plánování prác ...

  • Koordinátor/ka personální agentury / Odborní asistenti v administrativě

    Koordinace přidělených zaměstnanců, komunikace s uživatelem, nábor nových zaměstnanců, příprava podkladů pro mzdy, administrativa spojená se zaměstnanci. Požadujeme ŘP skup. B - aktivní řidič a prokazatelnou znalost Zák ...

  • Administrativní pracovník/ce / Odborní asistenti v administrativě

    Životopis zasílejte na e-mail: [email protected] Náplň práce: - realizace smluvených schůzek s našimi klienty, které zajišťuje centrála společnosti - spolupráce s analytickým oddělením - nastavení optimálního por ...