Nabídka práce sekretářka

Sekretářka – asistentka je odpovědná za organizačně-administrativní činnosti, které pomáhají jejímu nadřízenému v řízení svých podřízených. Sekretářky (asistentky) zařizují běžnou administrativu, vítají hosty, pořizují zápisy z jednání, zpracovávají jednoduché dokumenty na počítači. Své povolání vykonávají sekretářky v kanceláři a nejčastěji pracují s počítačem. V této profesi je zapotřebí perfektní znalost pravopisu, umění psaní na stroji/klávesnici, znalost počítačových programů pro práci s textem, kultivovaný vzhled a příjemné vystupování.

  • Asistent/ka investičních operací / Odborní asistenti v administrativě

    První kontakt e-mailem: david@czechrelocate.cz Místo výkonu práce: Brno Požadavky: Ukončené alespoň středoškolské vzdělání, znalost tureckého jazyka na úrovni rodilého mluvčího. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou ...

  • Asistent/ka ve výrobě / Sekretáři (všeobecní)

    Pracoviště: Brníčko č.p. 1032, Uničov Náplň práce: - příprava potřebných podkladů pro jednání a porady - vedení administrativní agendy - vyřizování úkolů souvisejících s chodem útvaru - koordinace schůzek - běžná adminis ...

  • Administrativní pracovník/ce (asistent/ka manažera BOZP a PO) / Odborní asistenti v administrativě

    Pracoviště: Brníčko č.p. 1564, Uničov. Pružná pracovní doba (7:00 - 15:00 hod.). Požadujeme: flexibilitu, samostatnost, příjemné vystupování, pečlivost a aktivní znalost MS Office (Word a Excel), - řidičský průkaz skupin ...

  • Administrativní pracovník/-ice / Odborní asistenti v administrativě

    ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/-ICE - PP na dobu neurčitou, nástup ihned nebo dohodou, pracovní doba 7:00-15:30 - Náplň práce: administrativní podpora vedení společnosti - Požadujeme: SŠ vzdělání, praxe na obdobné pracovní po ...

  • Asistent/ka pobočky realitní kanceláře / Odborní asistenti v administrativě

    MÍSTO VÝKONU: Mírové nám. č.p. 9, 562 01 Ústí nad Orlicí 1 NÁSTUP MOŽNÝ IHNED POŽADUJEME: ŘP sk. B výhodou NABÍZÍME: - služební telefon - pravidelná školení, vzdělávání - firemní benefity KONTAKT: telefonicky 9 - 16 ho ...

  • Asistent/ka realitního makléře / Odborní asistenti v administrativě

    Místo výkonu práce: Olomouc (práce z domova). Hledáme pracovníky pro práci asistenta/ky realitního makléře - s dobrou znalostí českého jazyka i písmem, se schopností vést obchodní jednání i po telefonu. Práci lze vykonáv ...

  • Asistent/ka Brno - volná pracovní doba / Sekretáři (všeobecní)

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s ...

  • Asistent/ka Hodonín - volná pracovní doba / Sekretáři (všeobecní)

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s ...

  • ASISTENT/-KA / PERSONALISTA/-KA oblastního závodu / Odborní asistenti v administrativě

    ASISTENT/-KA / PERSONALISTA/-KA oblastního závodu Pracovní náplň: - zajištění agendy sekretariátu oblastního závodu (pošta, kancelářské potřeby atd.) - vedení personální agendy oblastního závodu (cca 140 zaměstnanců) - z ...

  • Asistent/ka / Odborní asistenti v administrativě

    První kontakt telefonicky od 8-17 hod. nebo e-mailem: Lcervik@volny.cz Kancelářské práce, praxe vítána, případná možnost i zkráceného pracovního úvazku.

  • Asistent/ka dispečera MKD / Odborní asistenti v administrativě

    Pracoviště: Šlechtitelů č.p. 636/6, Olomouc. Nástup možný ihned. Prac. doba: 7:00 - 15:30 hod. Požadavky: vzděl. SŠ s maturitou, praxe v oboru, znalost anglického jazyka, znalost práce na PC, orientace ve fakturaci, znal ...

  • Asistent/ka prodeje / Odborní asistenti v administrativě

    Pracoviště: Nádražní 142, Moravská Ostrava Kontakt e-mailem: j.murinova@svencar.cz Náplň práce: Komunikace s klienty, tvoření nabídek, zpracování financování a pojištění, administrativa, správa facebookového profilu, pr ...

  • Asistent/ka účetního úseku / Odborní asistenti v administrativě

    Pracoviště: Ostrava Kontakt: e-mailem: czp.ustredi@czp-msk.cz Pozice: asistent účetního úseku středně velké organizace Předpokládaná hrubá mzda: 23 000 - 30 000 Kč dle dosažené praxe a prokázaných dovedností, dále možn ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    Místo výkonu práce: Praha Kontaktní osoba: Mejtský Mirek, tel.: 604 298 953, e-mail: hlasenkavolnehomista@gmail.com; Zájemci nechť zašlou svůj strukturovaný životopis s motivační dopis e-mailem. Upřesňující informace: H ...

  • Obchodní asistent/ka / Odborní asistenti v administrativě

    Náplň práce: vyřizování objednávek se s českými i zahraničními obchodními partnery, organizování dopravy Požadujeme: SŠ s maturitou, znalost AJ alespoň na mírně pokročilé úrovni Nabízíme: pracovní smlouva na dobu neurč ...

  • Odborní asistenti v administrativě

    Místo výkonu práce: Wenzigova 6, Praha 2 Kontakt: 602603685, to@royalcourthotel.cz - pohovory po předchozí domluvě Hledáme kolegu do prodejního oddělení hotelu. Potřebujeme samostatnost, zodpovědnost a týmovou spolupráci ...

  • Asistent/ka realitního makléře / Odborní asistenti v administrativě

    Emailový nebo telefonický kontakt předem. Hledáme pracovníky pro práci asistenta/tky realitního makléře, se schopností vést obchodní jednání ústně i po telefonu. Práci lze vykonávat převážně z domova (vhodné PC s připoj ...

  • Asistent/ka ředitele / Odborní asistenti v administrativě

    AJ, NJ, komunikativnost, flexibilita, rozhodnost, organizační schopnosti. Vhodné pro zájemce z Příšovic, Turnova a okolí. Odpovídající ohodnocení a finanční benefity. Kontakt: telefonicky nebo zašlete e-mailem životopis ...

  • asistent/ka ředitelky školy / Odborní asistenti v administrativě

    Pracoviště: Benešov Pracovní poměr možno prodloužit na dobu neurčitou, podmínkou ovládání psaní na klávesnici a práce na PC, výhodou práce s datovou schránkou a ovládání spisové služby. ...

  • Sales Coordinator / Odborní asistenti v administrativě

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Plynulá znalost angličtiny a němčiny. Podpora zákazníků z Velké Británie a Německa pří zadávání objednávek do systému, řešení cenových nabídek, ověřování termínů doručení a skla ...


-