Nabídka práce sekretářka

Sekretářka – asistentka je odpovědná za organizačně-administrativní činnosti, které pomáhají jejímu nadřízenému v řízení svých podřízených. Sekretářky (asistentky) zařizují běžnou administrativu, vítají hosty, pořizují zápisy z jednání, zpracovávají jednoduché dokumenty na počítači. Své povolání vykonávají sekretářky v kanceláři a nejčastěji pracují s počítačem. V této profesi je zapotřebí perfektní znalost pravopisu, umění psaní na stroji/klávesnici, znalost počítačových programů pro práci s textem, kultivovaný vzhled a příjemné vystupování.

  • Asisternt/ka ředitele (Director Assistant) / Odborní asistenti v administrativě

    Místo výkonu práce: Přelouč Požadujeme: - Reprezentativní vystupování - Výborná znalost RJ nebo UJ slovem i písmem C1 - Angličtina - výhodou - Řidičský průkaz - řízení osobních automobilů - skupina B - Standartní poč ...

  • Asistent/ka vedoucího servisu / Odborní asistenti v administrativě

    Místo výkonu práce: autosalon Mazda, Joštova 1, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Pracovní doba: Po-Pá 7:30-16:00 h. Náplň práce: asistent/ka vedoucího servisu pro administrativní činnost, řešení záručních a ...

  • Podpora finančního managementu / Odborní asistenti v administrativě

    O čem to bude? - Podpora finančního plánování - Monitoring čerpání rozpočtu a investic - Výkaznictví včetně koncernového - Operace nad rozpočty (převody, adjustace, čerpání) - Finanční monitoring a management, přehl ...

  • specialista zákaznické péče / Odborní asistenti v administrativě

    Místo výkonu práce: Klostermannova 995, Rokycany Náplň práce: komunikace se zákazníky, udržování a rozvíjení vztahů. Administrativní řešení reklamací (zjišťování podkladů, evidence, reakce), analýzy, reporting. Požadujem ...

  • Asistent/ka Brno - volná pracovní doba / Sekretáři (všeobecní)

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s ...

  • Asistent/ka Hodonín - volná pracovní doba / Sekretáři (všeobecní)

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s ...

  • Asistent-ka odd. internetového prodeje-recepční / Sekretáři (všeobecní)

    MVP: Odolena Voda - Praha-východ Přijmeme ihned nebo po dohodě na HPP asistenta/ku odd. internetového prodeje - recepční pro pracoviště obchodně logistické centrum Postřižín, Teplická 501, Odolena Voda. Požadujeme praxi ...

  • Asistent HR / Odborní asistenti v administrativě

    ASISTENT HR Firma BP Lumen byla založena v roce 1991 a dnes patří mezi nejvýznamnější společnosti působící v cyklistické branži v České republice. Posledních 10 let se naše činnost zaměřuje především na vývoj a výrobu el ...

  • Osobní/skladový/á referent/ka / Odborní asistenti v administrativě

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: nabor@acthermcv.cz nebo volat na tel.č.: 474 616 313 v době Po - Pa od 7:00 do 13:00 hod.a domluvit pohovor Místo výkonu práce - ACTHERM , spol. s r.o., Tovární č ...

  • Sekretáři (všeobecní)

    Místo výkonu práce: Varhulíkové 1582/24, 17000 Praha 7 - Holešovice Kontaktní osoba: Datskova Olena, e-mail: dalen@volny.cz UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: Požadavky: základní znalost práce na PC, práce s dokumenty, zájem o prác ...

  • Asistent/-ka jednatele / Odborní asistenti v administrativě

    ASISTENT/-KA JEDNATELE - ekonomické zaměření POŽADUJEME: - znalost práce na PC (Microsoft Office - Excel, Word...) - základy účetnictví - řidičský průkaz sk.B není podmínkou - praxe minimálně 2 roky - pružná pracovní dob ...

  • Sekretářka / Sekretáři (všeobecní)

    vedoucí sekretariátu ředitele školy snajdar@panska.cz

  • Asistenti do autopůjčovny / Sekretáři (všeobecní)

    ASISTENTI DO AUTOPŮJČOVNY - místo výkonu Srbsko. Náplň práce: vytváření objednávek přepravy, komunikace s řidiči, vyřizování telefonických a e-mailových objednávek klientů, vkládání objednávek do systému, koordinace přep ...

  • Asistentka obchodního oddělení / Sekretáři (všeobecní)

    Baví tě práce s lidmi? Chceš pracovat v kanceláři a komunikovat s obchodníky a zákazníky? Hledáme kolegyni nebo kolegu, který s námi bude tvořit obchodní tým, udržovat a rozvíjet velmi dobré vztahy s našimi zákazníky. Po ...

  • Asistent/asistentka e-shopu - administrativa / Sekretáři (všeobecní)

    Pracoviště: Litovelská č.p. 118/12, Olomouc. Baví vás administrativa, internet a komunikace s lidmi? Máte cit pro pořádek a dokážete samostatně řešit každodenní provozní výzvy? Pak je tato pozice šitá na míru přímo pro v ...

  • Produktový manažer - koordinace/podpora výrobního procesu / Odborní asistenti v administrativě

    Náplň práce: -Řídí a koordinuje průchod zakázky všemi výrobními operacemi s cílem splnit termín dodání k zákazníkovi -Ve spolupráci s Obchodem určuje priority a následně termíny na vystavených průvodkách -Ve spolupráci ...

  • Referenti matrik a státnho občanství / Odborní asistenti v administrativě

    Schopnost orientace zejména v zákoně č. 301/00 Sb. a zák. č. 186/13 Sb., komunikační schopnosti, pečlivost, trpělivost, odolnost vůči stresu. Uživatelská znalost práce na PC. Řidičské oprávnění sk. B výhodou. Úplné znění ...

  • Odborný referent/vrchní referent oddělení osob samostatně výdělečně činných / Odborní asistenti v administrativě

    Odborný referent/vrchní referent oddělení kontroly zařazen v katalogu služebních míst. Náplň práce: provádění konzultační a poradenské činnosti v ucelené odborné agendě státní správy nebo samosprávy včetně vydávání stano ...

  • Obchodně administrativní pracovník/ce / Odborní asistenti v administrativě

    Způsob kontaktu uchazečů: - telefonicky: 352 608 023, paní Danko Terezie, v době od 9:00 do 16:00 hod. - osobně: Rokycanova 1929, Sokolov Požadavky: - ŘP "B" - práce na PC - trestní bezúhonnost - reprezentativní a příje ...

  • Pracovní asistentka u chráněného pracovního místa / Odborní asistenti v administrativě

    Asistence u chráněného pracovního místa, které je určeno slečně se zdravotním postižením (autismem), společný výkon jednoduchých administrativních prací včetně návštěv úřadů apod. Jedná se spíše o sociální práci. Požaduj ...


-