Nabídka práce sekretářka

Sekretářka – asistentka je odpovědná za organizačně-administrativní činnosti, které pomáhají jejímu nadřízenému v řízení svých podřízených. Sekretářky (asistentky) zařizují běžnou administrativu, vítají hosty, pořizují zápisy z jednání, zpracovávají jednoduché dokumenty na počítači. Své povolání vykonávají sekretářky v kanceláři a nejčastěji pracují s počítačem. V této profesi je zapotřebí perfektní znalost pravopisu, umění psaní na stroji/klávesnici, znalost počítačových programů pro práci s textem, kultivovaný vzhled a příjemné vystupování.

  • Asistent prodeje / Sekretáři (všeobecní)

    Asistent/ka prodeje CALL CENTRA Náplň práce: - Poskytování služeb zákazníkům - jednoduchá práce na PC - jednoduchý telemarketing Požadujeme: - dobré komunikační schopnosti - schopnost učit se novým věcem - schopn ...

  • Asistent A-pics / Sekretáři (všeobecní)

    Náplň práce: - zajištění dodávek k zákazníkovi - komunikace s výrobními procesy ohledně chybějících výrobků - kontrola stavu materiálu a vydávání požadavků k jejich přípravě - tisk dokumentů pro expedici a výrobu - vytv ...

  • Asistent/ka Brno - volná pracovní doba / Sekretáři (všeobecní)

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s ...

  • Asistent/ka Hodonín - volná pracovní doba / Sekretáři (všeobecní)

    Náplň práce: sjednávání schůzek pro obchodní zástupce, organizace pracovního dne, administrativa. Požadujeme: příjemné vystupování, uživatelská práce na PC, zodpovědnost a pečlivost, minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s ...

  • Asistentka ředitele společnosti / Sekretáři (všeobecní)

    NÁPLŇ PRÁCE - pracovník na této pozici • je organizační a administrativní podporou ředitele společnosti • připravuje podklady pro jednání, zápisy z jednání • organizuje kalendář ředitele • komunikuje s centrálou i se zah ...

  • Asistent nákupního oddělení / Sekretáři (všeobecní)

    Baví Vás obchod, komunikace s lidmi, chcete využít a zdokonalit své znalosti cizích jazyků? U nás jste správně a věříme, že se Vám bude líbit v rodinné atmosféře stabilní firmy, která je na trhu skoro třicet let, je lead ...

  • Asistent/-ka v administrativě / Odborní asistenti v administrativě

    První kontakt telefonicky nebo e-mailem. Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání, dobrá znalost práce na PC (EXCEL, WORD), praxe v administrativě, zkušenosti s dotačními projekty výhodou, znalost AJ výhodou, samostatnost, pečlivost, ...

  • Sekretáři (všeobecní)

    kontakt:Uzbekov Timur Bc., tel.: 774 049 010, e-mail: timuruzbekov85@gmail.com, prvotní kontakt emailem, místo výkonu:Těšnov č.p. 1163/5, Praha 1. dohled a zajištění chodu nově vzniklé provozovny, komunikace s rusky mluv ...

  • Odborní asistenti v administrativě / Odborní asistenti v administrativě

    Kontakt: Yarovaya Elena, e-mail: awmbautransport@gmail.com Náplní práce budou administrativní činnosti, vedení agendy, kontrola a správa dokumentů společnosti, přímý kontakt se zákazníkem na obchodních jednáních, přípra ...

  • Asistent/ka generálního ředitele / Sekretáři (všeobecní)

    Praxe na obdobné pozici výhodou, aktivní znalost angličtiny a ruštiny, práce s PC, ŘP sk. B, samostatnost, spolehlivost, časová flexibilita, výborné komunikační a organizační schopnosti. Profesní životopisy zasílejte poš ...

  • Administrativní pracovníci / Odborní asistenti v administrativě

    Kontakt pro uchazeče: osobně po telefonické nebo emailové dohodě (778 477 728, barbora@flyingacademy.com) Jazykové znalosti: ruský jazyk - slovem i písmem, anglický jazyk slovem i písmem, český jazyk slovem i písmem. Po ...

  • Administrator analyst / Odborní asistenti v administrativě

    Nové Město Kontakt: Berliand Marianna, e-mail: Mb-ber@rambler.ru Provozování kulturních, kulturně-vzělávacích a zábavních zařízení, pořádání kulturních produkcí, zábav, výstav, veletrhů, přehlídek, prodejních a obdobný ...

  • Asistent/asistentka Sales Managera / Odborní asistenti v administrativě

    kontakt telefonicky, emailem po-pá 8-16 hod - znalost Aj, případně Rj - znalost práce na PC - dobré komunikační schopnosti - zkušenost s prodejem a případná znalost automobilových náhradních dílů výhodou stravenky ...

  • Administrativní pracovník/recepční - Rajhrad / Sekretáři (všeobecní)

    První kontakt: osobně nebo e-mailem Práce pro osoby OZZ/OZP. Nástup možný ihned. Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůleži ...

  • Asistent/ka generálního ředitele / Odborní asistenti v administrativě

    Pracoviště: Matuškova 1929/10, Slezská Ostrava, 71000 Kontakt: své životopisy, prosím, zasílejte na náš email: katerina.hrnova@se-mi.cz Do našeho týmu hledáme nového pracovníka na pozici Asistent/ka generálního ředitel ...

  • Asistent/ka vedoucího / Odborní asistenti v administrativě

    V případě zájmu zaslat strukturovaný životopis na email: qinn8094@seznam.cz Místo výkonu práce - Palackého 4995, Chomutov Náplň práce - administrativní práce - práce s Excelem / Wordem, vyřizování korespondence Požadu ...

  • Asistent/ka oddělení lidských zdrojů / Odborní asistenti v administrativě

    MÍSTO VÝKONU PRÁCE: Praha PRVNÍ KONTAKT e-mailem na adr. klokann@seznam.cz - zaměstnavatel prosí o zaslání životopisu + motivačního dopisu; Kontaktní osoba Petr Nestler UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE A POŽADAVKY: Požadujeme, fle ...

  • Administrativní pracovník/ce propagace / Odborní asistenti v administrativě

    Místo výkonu práce: Lesní 474/39, 460 14 Liberec 14. Znalost anglického jazyka podmínkou, znalost latiny výhodou. Zaměstnanecké výhody: stravenky. Zaslat životopis e-mailem.

  • referent/referentka rodinné politiky / Odborní asistenti v administrativě

    Tajemník ÚMČ Brno-sever vyhlašuje v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, výběrové řízení na místo úředníka/úřednice na ...

  • Asistentka jednatele / Odborní asistenti v administrativě

    místo výkonu práce : Krnov, Albrechtická 16 Požadavky/Náplň práce: Organizace kanceláře Telefonní, písemná, elektronická komunikace Fakturace Vedení pokladny Příprava a zajištění dokladů a podkladů pro exter. učetníh ...


-