Nabídka práce referent
Referent má za úkol vyhledávat, sbírat a zpracovávat data, spojená s oddělením, ve kterém pracuje. Práce referenta bývá spojena i s vedením seznamů a inventářů, zajišťováním agendy oddělení a vyřizování administrativních záležitostí. Referent pracuje v kancelářích, očekává se od něj minimálně středoškolské vzdělání, organizační schopnosti, systematické vykonávání práce a umění jednat s lidmi.
-
Úředník/úřednice stavebního úřadu Městského úřadu Sokolov / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
DRUH PRÁCE: - Povolování záměrů dle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů a prováděcích vyhlášek a další činnosti s tím související. - Ve správním řízení projednává přestupky proti stavební ...
-
Kontrolor/ka kvality ve výrobě / Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (ISO)
Nástup: Ihned/dle dohody. Pracovní smlouva: PP na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou. Pracovní náplň: - zajišťování vstupní a výstupní kontroly kvality materiálu dle specifikace - vyplňování výrobní d ...
-
Inventurní pracovník/pracovnice / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Upřesňující údaje: nutné umět český jazyk
-
Organizační referent / referentka / Odborní pracovníci organizace a řízení
Bližší informace na https://www.msk.cz/cs/urad/kariera/benefity-19997/ Charakteristika vykonávané práce: - příprava návrhu rozpočtu odboru, sledování jeho čerpání a příprava rozpočtových opatření, - tvorba vnitřních př ...
-
odborná asistentka/odborný asistent / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Životopisy, prosíme, posílat na e-mail: [email protected]. Vybrané uchazeče pozveme na pohovor. Náplň práce: evidence, organizace a administrativa spojená s přípravou a realizací stavebních zakázek, nákup a evidence mate ...
-
Projektový/á manažer/ka oddělení administrace projektů / Odborní pracovníci organizace a řízení
Popis prac. pozice: Projektový/á manažer/ka zajišťuje koordinaci projektových aktivit, vedení projektového týmu, spolupracuje na PR projektu; provádí administraci projektu (změny, průběžné a závěrečné zprávy o realizaci ...
-
referent/referentka oddělení Hospodářské správy I. odboru Hospodářsko správního / Odborní pracovníci hospodářské správy
Charakteristika pracovního místa: o komplexní zajišťování majetkové správy na Územním pracovišti v oblasti nemovitého majetku o zajišťování činnosti spojené se správou, provozem a údržbou objektů (včetn ...
-
vedoucí oddělení provozních nástrojů / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
SŠ tech. směru (nejlépe strojírenství), znalost NJ (tech. výrazy), dobrá znalost a orientace v oblasti provozních nástrojů, jejich údržba a zprovoznění, zodpovědnost za nástrojovou dokumentaci, zodpovědnost za provozní ...
-
SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK v Odboru sociálních věcí a školství (m/ž) / Odborní pracovníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví
Pracovní poměr: na dobu určitou, zástup za RD, zkušební doba 4 měsíce. Platové zařazení: platová třída 11 (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějš ...
-
Pracovník/pracovnice podatelny a výkon veřejného opatrovnictví / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE www.letohrad.eu Pracovník/pracovnice podatelny a výkon veřejného opatrovnictví Pracovní poměr na dobu určitou, platová třída 8. ...
-
Projektoví manažeři - Junior i Senior / Odborní pracovníci organizace a řízení
Kateřina Szombath, e-mail: [email protected] Stellar Exploration je je špičková společnost stojící v čele vesmírného inženýrství. Specializujeme se na pokročilé pohonné systémy, bateriové technologie a aplik ...
-
Referenti veřejných zakázek / Odborní pracovníci hospodářské správy
Příprava, zadávání a kontrola veřejných zakázek malého rozsahu v elektronickém tržišti NEN • Podíl na přezkoumávání námitek dodavatelů a tvorbě stanovisek v oblasti veřejných zakázek pro vedení • Podíl na přípravě invest ...
-
Poradce/konzultant v agendě ZAM_ID 11014340 (m/ž) / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Úřad práce České republiky vyhlašuje výběrové řízení na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů - Poradce/konzultant v agendě ZAM_ID 1101 ...
-
referent/ka přestupků v oddělení přestupků, odboru dopravních a správních agend / Odborní pracovníci organizace a řízení
Samostatné projednávání přestupků v přestupkovém řízení ve věci pořádku ve státní správě, pořádku v územní samosrpávě, veřejného pořádku, občanského soužití a majetku.Samostatné projednávání přestupků v přestupkovém říze ...
-
Referent/ka odboru výstavby a rozvoje města / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Tajemník Městského úřadu v Klášterci nad Ohří (dále jen tajemník MěÚ) vyhlašuje výběrové řízení na vznik pracovního poměru: Druh práce: Referent/ka odboru výstavby a rozvoje města Místo výkonu práce: Městský úřad Klášte ...
-
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
- práce s PC - anglický jazyk (komunikace s dodavateli a se zákazníky) - ŘP sk. B HLÁSIT SE: Frohlich David, tel.: 724 903 332, e-mail: [email protected] - zaslat životopis
-
Hospodář/-ka a pokladní úseku Správa sportovních zařízení / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
z:3.6.2025 https://tsnj.cz/index.php/o-nas/kariera Popis práce: Příprava podkladů pro zpracování platů v docházkovém systému RON Příprava podkladů pro fakturaci – práce se záznamy řízení vozidel Vystavování faktur a o ...
-
Vedoucí úseku - Správa sportovních zařízení (muž/žena) / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
z:3.6.2025 https://tsnj.cz/index.php/o-nas/kariera Popis práce: Organizace svěřeného úseku - péče o sportovní zařízení ve správě organizace (akreditace sportovišť - hřiště s umělou trávou …, běžná údržba, …) Zpracován ...
-
Back office analyst / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
kontakt prvotně e-mailem - Holigová Patrícia, e-mail: [email protected] The Back Office Analyst will support financial operations in EMEA Treasury Center though accurate execution of funds transfers and confirmation ...
-
Int/syn sc data global coordinator / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
[email protected] Solid knowledge and previous experience in Supply Chain as well as experience in Chemical industry, data analytics and SAP (APO, G9P, EIO and IBP). Candidate will be responsible for facilitating mas ...
Podle okresů:
- Praha (21)
- Mladá Boleslav (7)
- Olomouc (3)
- Nový Jičín (3)
- České Budějovice (3)
- Uherské Hradiště (2)
- Pardubice (2)
- Ostrava (2)
- Brno (2)
- Ústí nad Orlicí (2)
- Chomutov (2)
- Mělník (2)
- Liberec (2)
- Ústí nad Labem (2)
- Havlíčkův Brod (2)
- Přerov (2)
- Klatovy (2)
- Tachov (1)
- Plzeň - Sever (1)
- Břeclav (1)