Nabídka práce referent
Referent má za úkol vyhledávat, sbírat a zpracovávat data, spojená s oddělením, ve kterém pracuje. Práce referenta bývá spojena i s vedením seznamů a inventářů, zajišťováním agendy oddělení a vyřizování administrativních záležitostí. Referent pracuje v kancelářích, očekává se od něj minimálně středoškolské vzdělání, organizační schopnosti, systematické vykonávání práce a umění jednat s lidmi.
-
Referent/referentka odboru vnitřních věcí - matrikář/matrikářka / Odborní pracovníci vnitřních věcí státu a konzulárních služeb
z: 29.09.2023 Místo vhodné i pro OZZ, nástup možný i dohodou. Osobní kontakt dle domluvy s kontaktní osobou. Podrobné informace k přihlášení se do výběrového řízení včetně požadovaných dokladů jsou uvedeny ve vyhlášení ...
-
Specialista/specialistka kvality / Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (ISO)
Podmínkou: Práce v systémech (SAP) a s základními laboratorními přístroji (pH metr, titrator apod) Praxe v potravinářském nebo chemickém oboru min 1 rok. Zkušenosti v oddělení kvality min 1 rok MS Office (Excel, Word, P ...
-
Vedoucí oddělení "Regionální turistické informační centrum" (m/ž) / Odborní pracovníci organizace a řízení
Charakteristika pracovního místa: - koordinace a usměrňování rozvoje cestovního ruchu města Česká Lípa a regionu včetně propagačních aktivit, koordinace a zajišťování funkční vazby na informační centra v regionu a desti ...
-
Referent (m/ž) kontroly v obecním živnostenském úřadu / Odborní pracovníci bezpečnostních systémů a ochrany údajů
Charakteristika pracovní pozice: souhrnný výkon specializovaných odborných činností na úseku živnostenského podnikání, samostatný výkon živnostenské kontroly, projednávání přestupků a rozhodování o nich Platové podmínk ...
-
Referent / referentka majetkové správy města městského úřadu sokolov / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Správa majetku města v těchto oblastech: - Zařazování majetku do evidence, kontrola účetních dokladů, účetní odpisy. - Daňová agenda týkající se majetku města. - Podílí se na správě nemovitých a movitých věcí v oblasti o ...
-
Správa CAD dat / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Primární kontakt: e-mail: [email protected] Náplní práce: - Připojování CAD dat v interních systémech do struktury vozu - Kontrola zástaveb v projektu - Kontrola synchronizace struktury s kusovníkem - Příprava a p ...
-
Asistent / Asistentka úseku technické diagnostiky / Odborní pracovníci organizace a řízení
1. kontakt E-MAILEM. Nabídky pouze písemně s profesním životopisem na e-mail: [email protected] Požadujeme: znalost práce na PC (word,ecel), komunikační schopnosti (telefonická komunikace). Nástup ihned nebo po domluvě. ...
-
Úředník - referent/ka pro úsek silničního hospodářství / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Rámcový popis pracovní náplně výkon silničního správního úřadu v působnosti obce s rozšířenou působností dle zákona č. 13/1997 Sb. (zejména vedení správních řízení, povolování uzavírek, zvláštního užívání komunikací, ...
-
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Admnistrativní pracovník 3 25 000 Helize Enterprises s.r.o., Dlouhá 715/38, Staré Město, 110 00 Praha 1 19517271 1.9.2023 Anupam, e-mail: [email protected] Pro naši společnost hledáme administrativní pracovníky pro ag ...
-
Provozní manažer / manažerka správy zařízení a budov / Odborní pracovníci hospodářské správy
1. kontakt TELEFONICKY v době 08:00-15:00 hod., E-MAILEM. Tel.: 733 140 631, e-mail: [email protected] Požadujeme: SŠ vzdělání, uživatelskou znalost MS Office (Excel, Word), řidičský průkaz, znalost programu Dialog ...
-
Quality manažer / Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (ISO)
VŠ/SŠ chemické nebo potravinářského zaměření, praxe v potravinářském průmyslu podmínkou, práce s PC, zkušenosti s auditem, zodpovědnost, spolehlivost. Nabízené výhody: dotovaná strava, půlroční odměny, sportovní i volno ...
-
Referent/ka OS / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Bližší informace, stejně tak kontakt pro zaslání životopisu s přihláškou a požadovanými dokumenty najdete na www.sever.brno.cz v sekci Úřední deska, viz odkaz: http://www.sever.brno.cz/radnice/uredni-deska.html Zaměstnan ...
-
Technik/čka OŠK / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Bližší informace, stejně tak kontakt pro zaslání životopisu s přihláškou a požadovanými dokumenty najdete na www.sever.brno.cz v sekci Úřední deska, viz odkaz: http://www.sever.brno.cz/radnice/uredni-deska.html Zaměstnan ...
-
Technik kvality / Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (ISO)
NÁPLŇ PRÁCE: " Kontrola kvality na svěřených projektech příslušného oddělení " Komunikace se zákazníky v oblasti zajištění kvality " Koordinace hladkého průběhu výroby ze strany kontroly kvality příslušného oddělení " Pr ...
-
referent odboru výstavby - technik obecného stavebního úřadu / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v magisterském či bakalářském studijním programu v oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru nebo ostatní vzdělání při splnění případně splnění kvalifikačních předpokla ...
-
Administrativní pracovník/fakturant nebo administrativní pracovník/ce/fakturant/ka / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Místo výkonu práce: Chrudim NÁPLŇ PRÁCE: základní znalost a vedení podvojného účetnictví, znalost skladového hospodářství (práce v programu ComArr výhodou), znalost MS Word, Excel, znalost práce v programu Fenix výhodou, ...
-
referent/referentka pro obranu státu / Odborní pracovníci bezpečnostních systémů a ochrany údajů
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: Úřední deska (jmk.cz)
-
Provozní manažer/ka / Odborní pracovníci hospodářské správy
Popis pracovního místa: - Zajištění správy a údržby nemovitostní a majetku společnosti - Komunikace s úřady státní správy ve svěřené oblasti - Pravidelné návštěvy středisek společnosti a provádění kontrolní činnosti - ...
-
Úřednice/úředník zajišťující projednávání přestupků zejména proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a r / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Projednávání přestupků a rozhodování o nich a vedení souvisejících řízení. Požadavky: - Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office, internet) - Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem Výhod ...
-
Administrativní a spisoví pracovníci / Odborní pracovníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví
Místo výkonu práce: Pohraniční stráže 95, Velká Hleďsebe. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Zkrácený úvazek 20 hod/týdně. Vhodné i pro absolventy. Náplň práce: komunikace s personálem školy v administ ...
Podle okresů:
- Mladá Boleslav (34)
- Praha (17)
- Brno (11)
- Praha - Západ (8)
- Česká Lípa (6)
- Opava (5)
- Olomouc (5)
- Ústí nad Orlicí (4)
- Sokolov (4)
- Plzeň (3)
- Jihlava (3)
- Liberec (3)
- Vsetín (3)
- Praha - Východ (3)
- Ostrava (3)
- Nový Jičín (2)
- Domažlice (2)
- České Budějovice (2)
- Tachov (2)
- Prachatice (2)