Nabídka práce referent
Referent má za úkol vyhledávat, sbírat a zpracovávat data, spojená s oddělením, ve kterém pracuje. Práce referenta bývá spojena i s vedením seznamů a inventářů, zajišťováním agendy oddělení a vyřizování administrativních záležitostí. Referent pracuje v kancelářích, očekává se od něj minimálně středoškolské vzdělání, organizační schopnosti, systematické vykonávání práce a umění jednat s lidmi.
-
Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Kvalifikační požadavky: a) autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor architektura nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, b) autorizovaný inženýr nebo autorizovaný technik, kterému b ...
-
Úředník/úřednice pro agendu územního plánování / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
-
Administrativní pracovník obchodního oddělení / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Vhodné pouze pro osoby zdravotně postižené v 1., 2. a 3. stupni invalidity (chráněný trh práce) POŽADAVKY: min. SŠ vzdělání, znalost MS Office, schopnost práce v podnikovém informačním systému, pečlivost, zodpovědnost, ...
-
Referent / referentka majetkové správy / Odborní pracovníci hospodářské správy
Podrobné informace naleznete na tomto odkaze: https://moap.ostrava.cz/cs/radnice/volna-mista/aktualni-nabidka-volnych-pracovnich-mist Hlavní pracovní náplní je výkon správy nemovitých věcí, a to zejména na úseku umísťová ...
-
Manažer pro lidské zdroje / Odborní pracovníci organizace a řízení
Mavrova Evelina, tel.: 777329325, e-mail: [email protected]
-
pozice - Referent přestupků / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Popis činnosti pracovníka zajišťuje přestupkovou agendu - vede řízení o přestupku a ukládá správní tresty dle zákonů č.: 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich 251/2016 Sb., o některých přestupcích 222 ...
-
Specialista/ka správy budov / Odborní pracovníci hospodářské správy
Lídr v oblasti zábavy a ubytování, společnost CENTRUM BABYLON,a.s. hledá vhodného kandidáta/tku na pozici specialista správy budov Pracovní náplň: - Zodpovědnost za správu a údržbu budov a zařízení, zajištění jejich efe ...
-
Event Executive / Odborní pracovníci organizace a řízení
Eliášová Kristýna, e-mail: [email protected] Zkušenosti z hotelového, či restauračního prostředí jsou vítány Práce pro známou hotelovou společnost, otevírání nového hotelu, Multisport karta, Lítačka, zaměst ...
-
Inspektor / inspektorka silniční sítě - mostař / mostařka / Odborní pracovníci hospodářské správy
Kontakt zasláním životopisu na adresu [email protected] nebo telefonicky od 7:30 do 16:00 hod. Více informací o nabízené pozici naleznete na www.sskhk.cz->O organizaci->Volné pozice. Místo výkonu práce: Rychnov n ...
-
Referent/ka, stavební odd., Odbor územního plánování a stavebního řádu MmÚ / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Bližší informace: https://www.usti-nad-labem.cz/cz/uredni-portal/sprava-mesta/uredni-deska/vyberova-rizeni-magistrat/
-
Pracovník/pracovnice do oddělení pro vzdělávání a vnitřní legislativu / Odborní pracovníci v oblasti správy školství, kultury a zdravotnictví
CHARAKTERISTIKA: administrativní činnost spojená se studijní agendou TUL zejména v oblasti akreditací ke studijním programům, aktuální studijní legislativy včetně její aplikace do interních procesů, tvorba vzorových form ...
-
Referent – referentka pro "vodní hospodářství" / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti Referent – referentka pro vodní hospodářství, pracovní poměr na dobu určito ...
-
Odborní pracovníci v oblasti kvality systému řízení / Odborní pracovníci v oblasti kvality a certifikace systému řízení (ISO)
z: 24.10.2022, a: 29.5.2023 místo se souhlasem se zaměstnaneckou kartou, modrou kartou. Osobní kontakt po předchozí telefonické domluvě - znalost korejského jazyka na úrovni rodilého mluvčího pro každodenní komunikaci ( ...
-
pozice - Referent stavebního úřadu 05 / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
popis činnosti pracovníka: výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona a předpisů s nimi souvisejícími výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochr ...
-
odborná asistentka/odborný asistent / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Životopisy, prosíme, posílat na e-mail: [email protected]. Vybrané uchazeče pozveme na pohovor. Náplň práce: evidence, organizace a administrativa spojená s přípravou a realizací stavebních zakázek, nákup a evidence mate ...
-
Technický pracovník / technická pracovnice - vedoucí skupiny v Kostelci nad orlicí / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Kontakt zasláním životopisu na e-mail [email protected]. Požadujeme: - SŠ vzdělání technického směru (nejlépe se zkušeností z obdobné pozice) - ŘP skupiny B (aktivní řidič/ka), uživatelskou znalost práce na PC (MS Office ...
-
Odborný stavební referent/referentka do oddělení stavebního úřadu I / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ č. 2024/125 Druh práce: komplexní výkon působnosti obecního stavebního úřadu, včetně věcí bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných komunikací, techni ...
-
Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic / Odborní pracovníci organizace a řízení
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: zpracovávání investičních záměrů a zadávacích podmínek pro výběr zpracovatele projektové dokumentace, zajišťování projektové přípravy akcí, zpracovávání ...
-
Investiční referent oddělení přípravy a realizace investic na odboru investic / Odborní pracovníci organizace a řízení
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Charakteristika vykonávané práce: zpracovávání investičních záměrů a zadávacích podmínek pro výběr zpracovatele projektové dokumentace, zajišťování projektové přípravy akcí, zpracovávání ...
-
Koordinátor/ka pro Centrum na podporu integrace cizinců Cheb / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Místo výkonu práce: CPIC Cheb, Evropská 1605/8, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Nástup prosinec 2024 (případně dle domluvy). Pracovní doba: Po+St 7:30-18:00 h, Út+Čt 7:30-15: ...
Podle okresů:
- Mladá Boleslav (44)
- Praha (20)
- Brno (5)
- Ústí nad Orlicí (4)
- Olomouc (4)
- Rychnov nad Kněžnou (3)
- Ústí nad Labem (3)
- Louny (2)
- Litoměřice (2)
- Opava (2)
- Jindřichův Hradec (2)
- Mělník (2)
- Hradec Králové (2)
- Ostrava (2)
- Zlín (2)
- Karlovy Vary (2)
- Liberec (2)
- Hodonín (2)
- Plzeň (2)
- Nový Jičín (1)