Nabídka práce v administrativě
Vyhledané nabídky práce v oboru administrativa v celé ČR.
-
*Asistent/ka vedoucího úseku zakázek a přípravy / Všeobecní administrativní pracovníci
Vzdělání minimálně středoškolské, ekonomické zaměření Pracovní doba 6 hodin, od 7:30 - 14:00 Zkušenosti z administrativy Velmi dobrá počítačová gramotnost (Word, Excel, Outlook, práce s internetem) Umět pracovat v časové ...
-
Administrativní pracovník/pracovnice (hpp, dpp, dpč) / Všeobecní administrativní pracovníci
C04 z:16/1/2025 (HPP, DPP, DPČ) Náplň práce: - zajištění chodu kanceláře (OOPP, archivace) - komunikace se zaměstanci (OOPP, podklady pro zakázky apod.) - komunikace se zákazníky - vytváření jednoduchých cenových nabíde ...
-
Asistent/ka / Odborní administrativní pracovníci a asistenti
Upřesňující údaje: -komunikace s pacienty Zaměstnanecké výhody: MultiSprot card
-
Vedoucí oddělení řízení projektů a financování odboru sociálních věcí / Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Odkazy na konkrétní místa na naší úřední desce: " OSV - doba neurčitá - Úřední deska
-
Investment Operations Officer / Odborní asistenti v administrativě
První kontakt e-mailem. Tyto požadavky jsou vítány: o Anglický jazyk na pokročilé úrovni o Univerzitní vzdělání o Zkušenosti v oblasti financí, IT anebo project management preferované, ale ne nutné o Spolehlivost a sc ...
-
Odborní asistenti v administrativě / Odborní asistenti v administrativě
První kontakt e-mailem nebo telefonicky. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.
-
Administrativní pracovník/pracovnice / zkrácený úvazek / pouze pro OZP / Všeobecní administrativní pracovníci
Místo je pouze pro osoby zdravotně postižené (OZZ, ID). Zkrácený úvazek dle dohody 20 - 30 hodin/týden. Kontakt: e-mailem [email protected]
-
Všeobecní administrativní pracovníci / Všeobecní administrativní pracovníci
Nguyenová Eva, e-mail: [email protected]
-
Všeobecní administrativní pracovníci / Všeobecní administrativní pracovníci
Potřebujeme zaměstnanci se znalosti ukrajinštiny a ruštiny jelikož kolektiv je Ukrajino-rusko- mluvicí.
-
Administrativník pracovník/pracovnice personálního oddělení / Všeobecní administrativní pracovníci
První kontakt e-mailem nebo telefonicky v době od 8:00 - 13:00 hodin. POPIS ČINNOSTI: - administrativní práce spojené s personalistikou - vyřizování firemní korespondence, elektronické pošty a telefonických hovorů - pr ...
-
Administrativní pracovník/pracovnice / Recepce / zkrácený úvazek / Odborní asistenti v administrativě
Nástup možný ihned Náplň práce: - práce na zkrácený úvazek - 4,5 hod/ denně - pracovní doba od 8,00 hod. - 12,30 hod. - organizace návštěv a recepce společnosti, zajišťování hotelů a občerstvení - přebírání a odesílání p ...
-
Referent / referentka státní správy a samosprávy (agenda dopravních přestupků), odboru správních činností a živnostenský úřad / Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Výběrové řízení - bližší informace a požadované náležitosti přihlášky jsou zveřejněny na www.rychnov-city.cz. Přihlášku s požadovanými přílohami doručte nejpozději do 27.2.2025. Případné bližší či doplňující informace ...
-
všeobecný administrativní pracovník/ce / Všeobecní administrativní pracovníci
Náplň práce: administrativa, skenování dokumentů, zpracování administrativy, pochůzky, zpracování dat, backoffice. Požadujeme: - Spolehlivost, pečlivost, chuť pracovat - Praxe min. 3 roky - výhodou. - Anglický jazyk v ...
-
Administrativní pracovník/ice / Všeobecní administrativní pracovníci
KONTAKT: emailem, telefonicky
-
Administrativní pracovník/ce váhy / Všeobecní administrativní pracovníci
V případě zájmu nás kontaktujte emailem na: [email protected]. Vhodné i pro absolventy. Požadované vzdělání: aspoň jedno z uvedených - úplné střední všeobecné (gymnázium) - úplné střední odborné s vyučením i maturito ...
-
Samostatný/á referent/ka (sekretář/ka ředitelky + kumulace dalších činností) / Odborní asistenti v administrativě
Náplň práce: Sekretář/ka ředitelky + kontrola položek za pořízený majetek, úplná a podrobná operativní evidence majetku, provádění kontrol s účetní evidencí majetku, vedení průkazné agendy. Nástup možný ihned. Požadavek ...
-
Asistent/ka obchodního oddělení / Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Náplň: Administrativní podpora úseku ředitelky společnosti, komunikace v AJ na výborné úrovni Zpracování zadaných úkolů Vyřizování korespondence na daném oddělení. Čtení a psaní emailů v angličtině - základní odpovědi a ...
-
Finance Specialist / Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Popis pozice: - Spolupráce s prodejním týmem na strukturování obchodů a analýza jejich komerčních a nákladových dopadů. - Řízení procesu schvalování obchodů, zajištění souladu s finančními směrnicemi a právními předpisy. ...
-
Senior Controller / Odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
PRVOTNÍ KONTAKT E-MAILEM - Henčlová Věra, e-mail: [email protected] Řízení procesů finanční uzávěrky, rozpočtování (BUD), prognózy (FC) a nejnovějšího odhady (LE) napříč všemi trhy a na regionální úrovni. Analýza f ...
-
Technicko-administrativní pracovník/ice / Všeobecní administrativní pracovníci
POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání stavebního směru, orientaci v projektové dokumentaci, spolehlivost a organizační schopnosti, zodpovědnost, flexibilitu, komunikativnost NÁPLŇ PRÁCE: Náplní práce bude podílení se na přípravě a r ...
Podle profese:
- Administrativní pracovník (593)
- Sekretářka (116)
- Referent (93)