Obchodní referent(ka) a plánovač(ka) tras / Všeobecní administrativní pracovníci

Informace o nabídce práce:

Vaše úkoly:
- Telefonická péče o zákazníky a poradenství v oblasti vnitřních služeb (příchozí i odchozí hovory).
- Příprava, sledování nabídek a obecné obchodní činnosti.
- Podpora evidence zakázek a plánování tras. Odpovědnost za zajištění bezproblémového procesu dodávek jako důležitý článek mezi dispozicí, řidičem a zákazníkem.
- Péče o adresy a zákaznická data v našem CRM systému.
- Realizace prodejních kampaní.

Naše požadavky:
- Zkušenosti v oblasti plánování tras a vedení expedičních řidičů
- Komunikativní a přátelské vystupování
- Flexibilita a týmovost
- Pracovní přístup orientovaný na zákazníka a úspěch
- Dobrá znalost PC a běžných kancelářských programů
- Dobrá znalost němčiny slovem i písmem

IBS nabízí:
- Silnou značku s 50-ti lety zkušeností v podnikání
- Bezpečné pracovní místo v podniku orientovaném na budoucnost a vynikající příležitosti k rozvoji
- Odměny orientované na úspěch
- Nejlepší know-how v oboru díky dlouholeté mezinárodní činnosti
- Nejmodernější komunikační techniku

Vydejte se s námi na novou kariérní cestu. Těšíme se na Vaši žádost ([email protected])!
IBS Scherer GmbH Vaše kontaktní osoba: Sascha Wejlupek Tel.: 0049-6701-9383-0 www.ibs-scherer.cz


Telefonický a e-mailový kontakt viz výše.

Co požadujeme?

minimální požadované vzdělání:Střední nebo střední odborné bez maturity a bez vyučení

Co nabízíme?

zaměstnavatel:IBS Scherer Czech s.r.o., IČ: 27480143
adresa pracoviště:Velké Přítočno 342, Česko
mzda (plat):40 000 Kč
typ pracovního úvazku:HPP
typ pracovní smlouvy:
směnnost:jednosměnný provoz
datum zveřejnění nabídky práce:19. 03. 2024
datum nástupu:01. 05. 2024
datum konce pracovního poměru:30. 04. 2025
vhodné pro:
  • uchazeče se středoškolským vzděláním
  • uchazeče s vysokoškolským vzděláním


Odpověď na nabídku práce

Kontaktní osoba:Sascha Wejlupek
Telefonní číslo:313 100 629
Email:[email protected]