Informace o nabídce práce:
Místo výkonu práce: Karlovarský kraj. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h.
Náplň práce: plánování práce podle určitých parametrů, reporting, zodpovědnost za systémový chod celého oddělení.
Požadujeme: znalost práce na PC (Excel - mírně pokročilí), zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), schopnost určovat priority, znalost AJ slovem i písmem, trestní bezúhonnost.
Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne na adrese Logistická 169/1, 350 02 Cheb (dle předchozí domluvy) !!!
Co požadujeme?
praxe a zkušenosti: | - Práce s PC, znalost práce na PC
- Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), Excel - mírně pokročilí
|
jazyky: | - Aktivní anglický jazyk, znalost AJ slovem i písmem
|
minimální požadované vzdělání: | Základní + praktická škola |
Co nabízíme?
zaměstnavatel: | DHL Solutions k.s., IČ: 28213866 |
adresa pracoviště: | Cheb, 35002, Česko |
mzda (plat): | 42 079 Kč |
typ pracovního úvazku: | HPP |
typ pracovní smlouvy: | |
směnnost: | třísměnný provoz |
datum zveřejnění nabídky práce: | 24. 04. 2024 |
datum nástupu: | nástup ihned, nebo co nejdříve |
benefity: | - Dovolená navíc: 25 dnů dovolené
|
vhodné pro: | |