Assistance Services Expert. / Všeobecní administrativní pracovníci

Informace o nabídce práce:

Zemanová, e-mail: [email protected]
NÁPLŇ PRÁCE:
o Vyřizování příchozích a odchozích požadavků na komunikaci v souladu se všeobecnými podmínkami, interními postupy a pokyny.
o Zpracovávání stávajících případů asistenčních služeb / reklamací, které spadají do působnosti této pozice, v souladu s Všeobecnými podmínkami, interními postupy a pokyny.
o Správná registrace údajů v interních systémech.
o Vyřizování samostatně přidělených případů a dohled nad průběhem a správností jejich řešení.
o Vyřizování a podpora při řešení složitých a nestandardních případů.
o Zajišťování bezchybné kvality písemné a ústní komunikace s interními a externími klienty, poskytovateli a institucemi.
o Správa rezerv pro jednotlivé případy podle stanovených postupů a metodik.
o Optimalizace nákladů AXA Assistance (realizace cílů společnosti při zohlednění zkušeností klientů) mimo jiné prostřednictvím vyjednávání o nákladech a slevách s poskytovateli služeb, znalostí provozních, protipadělkových a pojistných postupů.
o Rozhodování v rámci poskytovaných služeb při zohlednění cílů společnosti a zákaznické zkušenosti (akceptace nákladů dle kompetencí - finanční odpovědnost).
o Spolupráce a komunikace s ostatními odděleními AXA Partners v souladu s pravidly společnosti.

POŽADAVKY:
o Minimální středoškolské vzdělání s maturitou.
o Znalost anglického jazyka na úrovni B2, znalost ruského/ukrajinského jazyka na úrovni rodilého mluvčího
o Znalost MS Office, pokročilá znalost práce na PC.
o Výborné komunikační dovednosti.
o Orientace na zákazníka a empatie.
o Zodpovědnost a spolehlivost.
o Odolnost vůči stresu.

NABÍZÍME:
o Pravidelné kvartální finanční odměny ve výši až 15% z měsíční mzdy
o 25 dní dovolené
o Navýšené příplatky za práci o víkendu a na nočních směnách
o Stravenky v hodnotě 150 Kč již od prvního dne a stravování v blízkosti společnosti
o Home Office 3 dny v týdnu (po zaučení) včetně technického vybavení pro domácí kancelář (notebook, monitor, dokovací stanice...)
o Příspěvěk za Home Office (příspěvek 750 Kč/měsíčně)
o Kartu MultiSport nebo Sodexo Flexi Pass (příspěvek 500 Kč/měsíčně)
o Penzijní připojištění (příspěvek 600 Kč/měsíčně)
o Plně hrazené rizikové životní pojištění
o Cestovní pojištění pro Evropu zdarma s připojištněním rizikových sportů a autoasistence na cestách
o Rozvojové programy a kurzy, kurzy v rámci platformy LinkedIn Learning
o Přátelský tým kolegů
o Občerstvení na pracovišti
o Velmi snadno dostupné moderní kanceláře v blízkosti metra Pankrác
... a mnohem více (slevy u našich partnerů apod.)

Co požadujeme?

minimální požadované vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Co nabízíme?

zaměstnavatel:AXA ASSISTANCE CZ, s.r.o., IČ: 25695215
adresa pracoviště:Hvězdova 1689/2a, Praha - Nusle, 14000, Česko
mzda (plat):28 000 Kč až 35 000 Kč
typ pracovního úvazku:HPP
typ pracovní smlouvy:
směnnost:jednosměnný provoz
počet volných míst:3
datum zveřejnění nabídky práce:23. 11. 2023
datum nástupu:nástup ihned, nebo co nejdříve
vhodné pro:
  • cizince


Odpověď na nabídku práce

Kontaktní osoba:Zemanová
Email:[email protected]