Pracovník IT helpdesku / Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií
Informace o nabídce práce:
Co u nás budeš dělat?" spolupracovat s?oddělením vývoje ve formě předávání požadavků od klientů
" onboarding nových klientů a jejich seznámení se systémem Retailys
" technická podpora pro stávající klienty (ale i pro kolegy/ně)
Jak si tě představujeme?
" máš zkušenosti na obdobné pozici, zkušenost s IT, správou e-shopu nebo klientskou podporou
" dobrá znalost MS Office, zejména Excel
" jsi komunikativní a přátelský
" umíš si poradit a samostatně vyřešit problém a žádný úkol pro tebe není překážkou
" jsi vstřícný k?zákazníkům a jejich požadavkům
" domluvíš se bez problému anglicky slovem i písmem
Výhodu budeš mít pokud:
" máš zkušenosti s prodejem nebo správou účtů na online tržištích a cenových srovnávačích (Amazon, eBay, eMAG, MALL.cz,..)
" orientuješ se v?oblasti e-commerce
" máš základy programování
Zaměstnanecké výhody:
práce v příjemném a různorodém kolektivu, odpovídající finanční ohodnocení, odměny za vynaložené úsilí, po domluvě částečný home office, firemní a teambuildingové akce, školení, výuka angličtiny, zájezdy na zahraniční konference
.
Co požadujeme?
minimální požadované vzdělání: | ÚSV |
Co nabízíme?
zaměstnavatel: | Retailys.com s.r.o., IČ: 04574303 |
adresa pracoviště: | Teslova 1202/3, Plzeň - Skvrňany, 30100, Česko |
mzda (plat): | 30 000 Kč až 40 000 Kč |
typ pracovního úvazku: | HPP |
typ pracovní smlouvy: | |
směnnost: | pružná pracovní doba |
datum zveřejnění nabídky práce: | 11. 03. 2024 |
datum nástupu: | nástup ihned, nebo co nejdříve |
vhodné pro: |
|
Sdílejte tuto nabídku práce:
Hledejte podobné nabídky práce:
Odpověď na nabídku práce
Kontaktní osoba: | Alžběta Hrušková |
Telefonní číslo: | 725127782 |
Email: | [email protected] |