Pracovník IT helpdesku / Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

Informace o nabídce práce:

Co u nás budeš dělat?

" spolupracovat s?oddělením vývoje ve formě předávání požadavků od klientů
" onboarding nových klientů a jejich seznámení se systémem Retailys
" technická podpora pro stávající klienty (ale i pro kolegy/ně)

Jak si tě představujeme?

" máš zkušenosti na obdobné pozici, zkušenost s IT, správou e-shopu nebo klientskou podporou
" dobrá znalost MS Office, zejména Excel
" jsi komunikativní a přátelský
" umíš si poradit a samostatně vyřešit problém a žádný úkol pro tebe není překážkou
" jsi vstřícný k?zákazníkům a jejich požadavkům
" domluvíš se bez problému anglicky slovem i písmem


Výhodu budeš mít pokud:

" máš zkušenosti s prodejem nebo správou účtů na online tržištích a cenových srovnávačích (Amazon, eBay, eMAG, MALL.cz,..)
" orientuješ se v?oblasti e-commerce
" máš základy programování


Zaměstnanecké výhody:
práce v příjemném a různorodém kolektivu, odpovídající finanční ohodnocení, odměny za vynaložené úsilí, po domluvě částečný home office, firemní a teambuildingové akce, školení, výuka angličtiny, zájezdy na zahraniční konference
.

Co požadujeme?

minimální požadované vzdělání:ÚSV

Co nabízíme?

zaměstnavatel:Retailys.com s.r.o., IČ: 04574303
adresa pracoviště:Teslova 1202/3, Plzeň - Skvrňany, 30100, Česko
mzda (plat):30 000 Kč až 40 000 Kč
typ pracovního úvazku:HPP
typ pracovní smlouvy:
směnnost:pružná pracovní doba
datum zveřejnění nabídky práce:11. 03. 2024
datum nástupu:nástup ihned, nebo co nejdříve
vhodné pro:
  • uchazeče se středoškolským vzděláním
  • uchazeče s vysokoškolským vzděláním


Odpověď na nabídku práce

Kontaktní osoba:Alžběta Hrušková
Telefonní číslo:725127782
Email: [email protected]