HR Administrátor/ka / Specialisté v oblasti personálního řízení

Informace o nabídce práce:

První kontakt e-mailem nebo telefonicky.

Hlavní úkoly a odpovědnosti:
Administrativa spojená s nástupem/výstupem nových zaměstnanců a subdodavatelů, změnami smluv nebo jinými aktualizacemi.
- Administrativa související s nemocemi, dovolenou a docházkou
- Práce v systémech HR/Recruitment (aplikace Oracle, Abra).
- Budete mít na starosti všechny naše HR procesy, jejich udržování a zlepšování
- v případě potřeby komunikace s úřady
- Podávání zpráv

Základní kvalifikace a vzdělání:
Minimálně středoškolské nebo rovnocenné vzdělání, upřednostňuje se vysokoškolské vzdělání
- Alespoň 1 rok relevantní praxe v oblasti lidských zdrojů/administrativy. Počítá se i praxe nebo práce na částečný úvazek.
- Základní orientace v pracovním právu a souvisejících právních předpisech, vysoká úroveň počítačové gramotnosti.
- Flexibilní, otevřená a nenáročná osobnost, Vysoká úroveň pozornosti k detailům je nutností.
- Ochota učit se a přijímat nové výzvy
- Znalost českého a anglického jazyka



Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.l

Co požadujeme?

minimální požadované vzdělání:Vyšší odborné

Co nabízíme?

zaměstnavatel:Lutech Resources Czech Republic s.r.o., IČ: 01679716
adresa pracoviště:Holandská 874/8, Brno - Štýřice, 63900, Česko
mzda (plat):40 000 Kč
typ pracovního úvazku:HPP
typ pracovní smlouvy:
směnnost:jednosměnný provoz
datum zveřejnění nabídky práce:27. 03. 2024
datum nástupu:nástup ihned, nebo co nejdříve


Odpověď na nabídku práce

Kontaktní osoba:Mgr. Jana Komínková
Telefonní číslo:545 517 654
Email:[email protected]