HR Administrátor/ka / Specialisté v oblasti personálního řízení
Informace o nabídce práce:
První kontakt e-mailem nebo telefonicky.Hlavní úkoly a odpovědnosti:
Administrativa spojená s nástupem/výstupem nových zaměstnanců a subdodavatelů, změnami smluv nebo jinými aktualizacemi.
- Administrativa související s nemocemi, dovolenou a docházkou
- Práce v systémech HR/Recruitment (aplikace Oracle, Abra).
- Budete mít na starosti všechny naše HR procesy, jejich udržování a zlepšování
- v případě potřeby komunikace s úřady
- Podávání zpráv
Základní kvalifikace a vzdělání:
Minimálně středoškolské nebo rovnocenné vzdělání, upřednostňuje se vysokoškolské vzdělání
- Alespoň 1 rok relevantní praxe v oblasti lidských zdrojů/administrativy. Počítá se i praxe nebo práce na částečný úvazek.
- Základní orientace v pracovním právu a souvisejících právních předpisech, vysoká úroveň počítačové gramotnosti.
- Flexibilní, otevřená a nenáročná osobnost, Vysoká úroveň pozornosti k detailům je nutností.
- Ochota učit se a přijímat nové výzvy
- Znalost českého a anglického jazyka
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.l
Co požadujeme?
minimální požadované vzdělání: | Vyšší odborné |
Co nabízíme?
zaměstnavatel: | Lutech Resources Czech Republic s.r.o., IČ: 01679716 |
adresa pracoviště: | Holandská 874/8, Brno - Štýřice, 63900, Česko |
mzda (plat): | 40 000 Kč |
typ pracovního úvazku: | HPP |
typ pracovní smlouvy: | |
směnnost: | jednosměnný provoz |
datum zveřejnění nabídky práce: | 27. 03. 2024 |
datum nástupu: | nástup ihned, nebo co nejdříve |
Sdílejte tuto nabídku práce:
Hledejte podobné nabídky práce:
Odpověď na nabídku práce
Kontaktní osoba: | Mgr. Jana Komínková |
Telefonní číslo: | 545 517 654 |
Email: | [email protected] |