Referent/ka zásobování a přípravy výroby - obor elektro / Řídící pracovníci v oblasti zásobování a nákupu
Informace o nabídce práce:
Komplexně zajišťuje činnosti spojené s optimalizací materiálového toku ve výrobním procesu společnosti- zabezpečuje optimalizaci procesů nákupu, dodávek materiálu, dopravy, balení a distribuce zboží, surovin, strojů a odpadového hospodářství.
- příjem, skladování, ošetřování a výdej materiálu a zboží nebo surovin včetně vstupní i výstupní kontroly
- udržování stavu zásob dle skladové evidence a navrhování likvidace nadnormativních a neprodejných zásob
- optimalizace materiálového toku ve výrobním procesu v rámci zakázek společnosti
- nákup, dodávky a distribuce materiálu, zboží, surovin, strojů a přístrojů v souladu se strategií organizace
- zpracovávání objednávek, jejich zadávání do systému a spolupráce při tvorbě plánu výroby
- vedení skladové evidence / skladových karet a skladových pohybů/ a jejich zadávání do systému
- provádění skladových inventur v období a rozsahu dle požadavků vedení firmy
- monitorování a analyzování trhu a dodacích podmínek k zajištění okamžité nebo budoucí dostupnosti materiálu
- činnosti spojené s optimalizací dopravy a přepravy v rámci řízení logistických procesů ve společnosti
- hodnocení a výběr dodavatelů vzhledem k daným parametrům a ekonomické výhodnosti dodávek
- řízení reklamací a problémů vzniklých při skladování zboží a při přepravě koncovým zákazníkům
- posouzení a hodnocení efektivnosti hospodaření a výkonnosti svěřeného úseku a reporting vedení firmy
- jednání s klíčovými dodavateli a zákazníky v oblasti nastavení logistických procesů a dodacích podmínek
- věcně schvaluje přijaté faktury za materiál a zboží a zajišťuje tvorbu příslušné dokumentace v rámci řízení logistických a distribučních procesů
- vystavuje vydané faktury za prodej materiálu a zboží - spolupracuje s ekonomickým úsekem
- zajišťuje provoz a evidenci skladových strojů a zařízení
- zajišťuje nákup a evidenci pracovních nástrojů a ochranných pomůcek
- zajišťuje zásobování provozu skladu nezbytnými prostředky (pohonná a servisní média, fólie, vázací a balicí materiál, úklidové prostředky atd.)
- spolupracuje s dalšími útvary společnosti v rámci logistiky a zásobování /kancelářské potřeby, čistící a hygienické potřeby, nápoje a občerstvení/
- sleduje a posuzuje vývojové trendy v logistice, navrhuje optimalizaci pracovních postupů a efektivní uspořádání výrobních a pracovních procesů
- sleduje nákladovost vyplývající z organizace výroby a práce
- navrhuje úpravy pracovních postupů při zajišťování skladových a administrativních operací za účelem jejich optimalizace a zefektivnění
- zpracovává jednoduché cenové nabídky a naceňování, kontroluje projektovou dokumentaci a vyčlenění subdodavatelských činností
- spolupracuje s vedoucím výroby
Dle pokynů nadřízeného plní i další úkoly, které v popisu nejsou uvedeny, ale odpovídají sjednanému druhu práce a mzdovému zařazení.
Nabízíme služební mobilní telefon, nápoje na pracovišti zdarma.
Pracovní doba: 07:00 - 15:30, případně dle domluvy.
První kontakt e-mailem, telefonicky (Po - Pá, 09:00 - 14:30) nebo osobně (sídlo firmy, po tel. dohodě s uchazečem).
Co požadujeme?
praxe a zkušenosti: |
|
minimální požadované vzdělání: | Střední odborné (vyučen) |
Co nabízíme?
zaměstnavatel: | INELSEV ENERGIE s.r.o., IČ: 48150207 |
adresa pracoviště: | Na Ležánkách 1813, Pardubice - Bílé Předměstí, 53003, Česko |
mzda (plat): | 30 000 Kč až 40 000 Kč |
typ pracovního úvazku: | HPP |
typ pracovní smlouvy: | |
směnnost: | jednosměnný provoz |
datum zveřejnění nabídky práce: | 05. 04. 2024 |
datum nástupu: | nástup ihned, nebo co nejdříve |
benefity: |
|
Sdílejte tuto nabídku práce:
Hledejte podobné nabídky práce:
Odpověď na nabídku práce
Kontaktní osoba: | Petra Pachovská |
Telefonní číslo: | +420 602 490 571 |
Email: | [email protected] |