Řídící pracovníci v oblasti obchodu, marketingu a v příbuzných oblastech
Informace o nabídce práce:
Důsledná definice a řízení strategie značek při respektování příslušných podílů mezinárodních značek a priorit dané země s cílem přispět k dalšímu růstu značek, počtu zákazníků a posílení vztahů se spotřebiteli. Dosažení výsledků ve všech distribučních kanálech, e-shopu, vlastních prodejnách, parfumeriích, (růst kategorie péče o pleť, povědomí o značce, prodejní cíle).Využívání nové online platformy pro elektronický obchod v celém HUBu.
Zodpovědnost za harmonizaci digitálních strategií, efektivitu kampaní (se zvláštním zaměřením na CRM) a digitální zvyšování kvalifikace týmu.
Podpora růstu e-commerce a digitální přístup ke spotřebitelům (včetně PR, sociálních médií, strategie influencerů).
Koordinace s řediteli značky v zóně obchodní pokyny, správu aktiv, osvědčené postupy a sdílení výsledků.
Vodehnalová Tereza, e-mail: [email protected]
Vyžadovány výborné mezilidské dovednosti a spolupráce, flexibilita, nezávislost, sebemotivace a vynikající ústní i písemná komunikace.
Angličtina je nutností, další jazyky jsou vítány.
Co požadujeme?
minimální požadované vzdělání: | Vyšší odborné |
Co nabízíme?
zaměstnavatel: | L'ORÉAL Česká republika s.r.o., IČ: 60491850 |
adresa pracoviště: | Praha, Česko |
mzda (plat): | 140 000 Kč |
typ pracovního úvazku: | HPP |
typ pracovní smlouvy: | |
směnnost: | jednosměnný provoz |
datum zveřejnění nabídky práce: | 04. 04. 2024 |
datum nástupu: | nástup ihned, nebo co nejdříve |
vhodné pro: |
|