Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Informace o nabídce práce:
Pracovík zodpovídá dotazy týkající se informačních materiálů, analyzuje a zakládá požadavky pro německy hovořící klienty kteří žádají informační materiály a zajišťuje odpovídající množství informačních materiálů v německém jazyce.Zodpovídá přímé a telefonické dotazy od klientů, zajišťuje a poskytuje požadované informace, poskytuje konzultační služby či předává požadavky/dotazy kolegům, kteří jsou dedikováni k poskytování informací v určité oblasti klientské podpory v německém jazyce.
Přijímá požadavky na podporu a zpětně podporu poskytuje využivajíce k tomu technického vybavení.
Zodpovídá požadavky týkající se výkladu procesů, vytváří nařízení a popisy procesů pro každodení operativní activity.
Reviduje, prověřuje a verfikuje dokumenty s cílem na jejich správnost, vhodnost, adekvátnost a pravost aby mohl zjistit požadavky a rešit požadavky či nesrovnalosti
Účast na služebních cestách v rozsahu nezbytném pro výkon pozice pracovníka v zákaznických kontaktních centrech. Znalost interních programů a procesů společnosti Monster Worldwide výhodou. Německý jazyk slovem i písmem podmínkou.
Zaměstnavatel je oprávněn požadovat od Zaměstnance výkon dalších obdobných úkolů a povinností, které odpovídají jeho schopnostem, znalostem a zkušenostem.
První kontakt: e-mailem
souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Co požadujeme?
minimální požadované vzdělání: | ÚSV |
Co nabízíme?
zaměstnavatel: | Monster Worldwide CZ s.r.o., IČ: 25772449 |
místo pracoviště: | Monster Worldwide CZ s.r.o. - Brno, Holandská 7, Štýřice, 639 00 Brno 39 |
mzda (plat): | 27 000 Kč |
typ pracovního úvazku: | HPP |
typ pracovní smlouvy: | |
směnnost: | jednosměnný provoz |
datum zveřejnění nabídky práce: | 28. 03. 2018 |
datum nástupu: | nástup ihned, nebo co nejdříve |
vhodné pro: |
|
obory: |
|
Sdílejte tuto nabídku práce:
Hledejte podobné nabídky práce:
Odpověď na nabídku práce
Kontaktní osoba: | Adéla Miková |
Email: | Adellaide.Mikova@Monster.com |