Customer Service Representative / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Informace o nabídce práce:

První kontakt e-mailem
Místo výkonu práce: Technická 2995/21, 616 00 Brno
Požadavky:
- vzdálená správa uživatelských stanic a systémů na různých platformách (Windows, Unix,...) - řešení technických problémů - komunikace s klienty el. formou - instalace operačních systémů - reporting - monitoring aktivit v rámci přidělené oblasti - zajištění bezpečnosti a chodu všech kritických součástí - zákaznický servis . Vzdělání SŠ / VŠ, znalost AJ podmínkou.
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

Co požadujeme?

minimální požadované vzdělání:ÚSO s maturitou (bez vyučení)

Co nabízíme?

zaměstnavatel:IBM Global Services Delivery Center Czech Republic, s.r.o., IČ: 26244535
místo pracoviště:IBM Global Services Delivery Center Czech Republic, s.r.o.,, Technická 2995/21, Královo Pole, 616 00 Brno 16
mzda (plat):20 000 Kč
typ pracovního úvazku:HPP
typ pracovní smlouvy:
směnnost:třísměnný provoz
počet volných míst:3
datum zveřejnění nabídky práce:06. 09. 2019
datum nástupu:nástup ihned, nebo co nejdříve
vhodné pro:
  • cizince
obory:
  • Administrativa
  • Obchod a cestovní ruch


Odpověď na nabídku práce

Kontaktní osoba:Naděžda Zajícová
Telefonní číslo:+420 533 417 892
Email:nadezda.zajicova1@ibm.com

-