Referent/ka investic / Ostatní úředníci jinde neuvedení

Informace o nabídce práce:

Charakteristika vykonávané činnosti
- příprava nebo realizace jednotlivých investic menšího rozsahu nebo částí velkých investic (zpracování investičních záměrů z hlediska provozně technického stavu
budov, dopravních staveb a inženýrských sítí, příprava a zajišťování dokumentace
pro stavební povolení, příprava výběrových řízení investičních akcí po věcné stránce)

Místo výkonu práce Městský úřad Mělník

Pracovní poměr na dobu neurčitou

Platové zařazení a platové podmínky
9. platová třída (platové rozpětí 21 710 Kč - 31 820 Kč dle zápočtu let odborné praxe) a osobní příplatek - dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,
ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů

Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
- ovládání jednacího jazyka

Kvalifikační předpoklady a požadavky zaměstnavatele
- vyšší odborné nebo středoškolské vzdělání,
- orientaci v technické dokumentaci a v oblasti stavebních předpisů,
- schopnost přípravy zadání a vyhodnocování projektové dokumentace,
- orientace a schopnost vyhodnocování stavebních a investičních rozpočtů a kalkulací,
- velmi dobrá znalost práce s MS Office,
- samostatnost, spolehlivost a pečlivost,
- schopnost týmové práce,
- dobré komunikační a organizační schopnosti,
- řidičský průkaz skupiny B - aktivní řidič

Zaměstnanecké benefity 5 dnů zdravotního volna, 3 dny studijního volna, stravenky v hodnotě 120 Kč, příspěvek na volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní pojištění, pružná pracovní doba, která umožňuje flexibilitu a vyvážení pracovního a soukromého života, dobré pracovní podmínky a přátelské pracovní prostředí

Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče - datum a místo narození - státní příslušnost - místo trvalého pobytu - číslo občanského průkazu (nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana) - název funkce, o kterou se uchazeč uchází - datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Lhůta pro podání přihlášky: do 3. 5. 2024 - 10:00 h

Způsob podání přihlášky
Obálku s přihláškou a požadovanými doklady označenou "Výběrové řízení na funkci referentky/referenta investic - NEOTVÍRAT" zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník nebo doručit na podatelnu městského úřadu.
Přihlášku lze podat i prostřednictvím datové schránky města hqjb2kg. U požadovaných příloh musí být provedena autorizovaná konverze do elektronické podoby, pokud nejsou doloženy v listinné podobě.

Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit nebo prodloužit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu či nevybrat žádného uchazeče.

Co požadujeme?

minimální požadované vzdělání:ÚSV

Co nabízíme?

zaměstnavatel:Město Mělník, IČ: 00237051
adresa pracoviště:náměstí Míru 1/1, Mělník, 27601, Česko
mzda (plat):21 710 Kč až 31 820 Kč
typ pracovního úvazku:HPP
typ pracovní smlouvy:
směnnost:jednosměnný provoz
datum zveřejnění nabídky práce:10. 04. 2024
datum nástupu:01. 06. 2024


Odpověď na nabídku práce

Kontaktní osoba:Personální oddělení
Telefonní číslo:315 635 184; 131