Claims Specialist with Italian language / Ostatní specialisté v peněžnictví a pojišťovnictví

Informace o nabídce práce:

Fisherová Jitka, tel.: [email protected]

Aktuálně hledáme jednotlivce mluvící anglicky a italsky pro posílení našeho pražského týmu.

Hlavním úkolem specialisty na pojistné události je pomáhat pojištěným během aktivního případu a koordinovat se zákazníky, spolupracujícími společnostmi, poskytovateli pro dosažení co nejlepšího výsledku pro pojistné podmínky člena, standardní operační postupy a pokyny manažerů.

Mezi hlavní povinnosti patří mimo jiné následující:

- Vyřizovat veškerou příchozí a odchozí komunikaci související s asistencí. Tato komunikace může probíhat s pojistníkem, poskytovateli zdravotních a technických služeb, zprostředkovateli, zákazníky a s asistenčními centry. Evidovat veškerou komunikaci a přijatá opatření v systémech poskytovaných společností (Globo, Outlook, telefonní systém a další).
- Evidovat a v případě potřeby upravovat rezervy na vyžádané služby až do výše schváleného finančního limitu.
- Odpovídajícím způsobem koordinovat veškerá logistická opatření na místní i mezinárodní úrovni.
- Koordinace s lékařským týmem podle eskalačního procesu Euro-Center.
- Mít dobré znalosti všech produktů, být schopen rychle a efektivně zkontrolovat pojistné podmínky požadované pro daný případ.
- Být schopen vybrat vhodné poskytovatele z různých zemí adekvátní pro probíhající případ.
- Být schopen identifikovat případy možných podvodů, případů s vysokými náklady a zapojení jiných pojišťoven a upozornit na ně vedoucího oddělení fakturace a sítě.
- Dodržování ochrany dat, bezpečnosti a firemních standardů.
- Vždy profesionálně plnit úkoly a požadavky této funkce.
- Neprodleně upozornit vedení na jakékoli porušení ochrany údajů, pokud k němu dojde nebo pokud je zjištěno.
- Umět zaevidovat fakturu poskytovatele a mít teoretické znalosti o platebním styku.

I. PROFIL POZICE:

Vzdělání / znalosti a zkušenosti:
- Předchozí praxe v call/asistenčních centrech je žádoucí, minimálně však v oblasti telefonických služeb zákazníkům.

Jazykové znalosti:
- angličtina: rodilý mluvčí, dvojjazyčná nebo vysoce pokročilá angličtina
- italština: rodilý mluvčí, dvojjazyčný mluvčí nebo vysoce pokročilý mluvčí

Další dovednosti a vlastnosti požadované pro tuto pozici:
- Znalost práce s počítačem
- Dobré komunikační dovednosti se zaměřením na empatický přístup, schopnost naslouchat a pozornost k detailům.
- dobrý týmový hráč
- Dobrá práce pod tlakem.- Dodržování ochrany údajů, bezpečnostních a podnikových standardů.
- Vždy profesionálně plnit úkoly a požadavky této funkce.
- Neprodleně upozornit vedení na jakékoli porušení ochrany údajů, pokud k němu dojde nebo pokud je zjištěno.
- Umět zaevidovat fakturu poskytovatele a mít teoretické znalosti o platebním styku.

Co nabízíme:
" Zázemí stabilní mezinárodní společnosti s 11 pobočkami po celém světě
" Nadnárodní prostředí a každodenní komunikaci v cizích jazycích
" Velmi zajímavá a různorodá práce
" Počáteční školení založené na mezinárodním odborném know-how
" Motivující plat a benefity (např. příspěvek na stravování, čtvrtletní bonusy, Multisport karta, příspěvek na jazykové kurzy a mnoho dalších!)
" Moderní kanceláře v Karlíně (jedna z nejživějších pražských čtvrtí)
" Možnost Home Office
Chcete-li lépe porozumět naší společnosti a každodenním povinnostem, podívejte se prosím na naše PŘÍPADOVÉ STUDIE. (https://www.euro-center.com/#callUs).

Co požadujeme?

minimální požadované vzdělání:ÚSO (vyučení s maturitou)

Co nabízíme?

zaměstnavatel:Euro-Center Prague, s.r.o., IČ: 26687089
adresa pracoviště:Křižíkova 237/36a, Praha - Karlín, 18600, Česko
mzda (plat):40 000 Kč až 45 000 Kč
typ pracovního úvazku:HPP
typ pracovní smlouvy:
směnnost:pružná pracovní doba
datum zveřejnění nabídky práce:07. 03. 2024
datum nástupu:nástup ihned, nebo co nejdříve
vhodné pro:
  • cizince


Odpověď na nabídku práce

Kontaktní osoba:Jitka Fisherová
Telefonní číslo:[email protected]