Informace o nabídce práce:
Kontakt: osobně 7.30-15.00 hodin, tel. 7.30-15.00, emailem
Náplň práce: Pořizování a zajišťování oběhu účetních dokladů, účtování svěřeného typu transakcí, zpracování DPH,KH a SH, závěrkové účetní práce, zpracování docházek a podkladů pro mzdy, archivace dokladů a správa spisovny, tvorba ekonomických reportů a analýz
Požadujeme: SŠ vzdělání ekonomického směru, znalost českého podvojného účetnictví a českých účetních standardů, znalost daňových zákonů (zejména zákon o DPH a DPPO), orientace ve mzdové a personální oblasti, praxe v účetnictví na podobné pozici min. 2 roky, pracovitost, samostatnost, pečlivost, spolehlivost, znalost práce na PC: Excel - úroveň výborná, znalost IS Helios - výhodou, prac.doba 6,30 - 15 hod.
Co požadujeme?
praxe a zkušenosti: | - Práce s PC - tabulkový procesor (Excel), výborná úroveň
- Ekonomika - podvojné účetnictví
- Ekonomika - účetnictví a daňové evidence, DPH a DPPO
|
minimální požadované vzdělání: | ÚSO s maturitou (bez vyučení) |
Co nabízíme?
zaměstnavatel: | MBG, spol. s r. o., IČ: 47973773 |
adresa pracoviště: | Sadová 2323/4, Zábřeh, 78901, Česko |
mzda (plat): | 30 000 Kč |
typ pracovního úvazku: | HPP |
typ pracovní smlouvy: | |
směnnost: | jednosměnný provoz |
datum zveřejnění nabídky práce: | 22. 03. 2024 |
datum nástupu: | 02. 05. 2024 |
benefity: | - Dovolená navíc: 25 dní celkem
- Zvláštní prémie: výkonnostní
- Jiné výhody: straven. paušál, přísp. na penzijní připojištění, firemní akce
|