Informace o nabídce práce:
Místo výkonu práce: Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok) - poté možné prodloužení. Pracovní doba: 6:00-14:00 h x 14:00-22:00 h x 22:00-6:00 h.
Náplň práce: provádění údržby a opravy strojů, zařízení a technického vybavení provozu, práce s informačními technologiemi, evidence záznamů provedených oprav a prohlídek technologie, nastavování, udržování a sledování stavu zásob náhradních dílů.
Požadujeme: technická zručnost, zodpovědnost, pečlivost, spolehlivost (hledáme kolegu/kolegyni, na kterého/kterou se celý tým může spolehnout), mechanická zručnost, trestní bezúhonnost.
Nabízíme: stravenky v hodnotě á 90,- Kč plně hrazené, 25 dnů dovolené. Kontakt pro zájemce: telefonicky (volat Po-Pá 8:00-15:00 h) anebo e-mailem - následná osobní schůzka proběhne v Chebu (dle předchozí domluvy) !!!
Co požadujeme?
minimální požadované vzdělání: | Základní + praktická škola |
Co nabízíme?
zaměstnavatel: | DHL Solutions k.s., IČ: 28213866 |
adresa pracoviště: | Cheb, 35002, Česko |
mzda (plat): | 37 425 Kč |
typ pracovního úvazku: | HPP |
typ pracovní smlouvy: | |
směnnost: | třísměnný provoz |
počet volných míst: | 25 |
datum zveřejnění nabídky práce: | 24. 04. 2024 |
datum nástupu: | nástup ihned, nebo co nejdříve |
benefity: | - Dovolená navíc: 25 dnů dovolené
|
vhodné pro: | |