Aktuální nabídka práce ve společnosti Motorola Solutions CZ s.r.o.

  • Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

    Místo výkonu práce: Brno, Kolejní 2971/1 Na co se můžete těšit? získání vysokého stupně technické způsobilosti a odborných znalostí o bezdrátových sítí a skupině mobilní výpočetní techniky (v oblasti designu, funkčnosti ...

  • Technik uživatelské podpory komunikačních technologií / Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

    Technická podpora po telefonu nebo e-mailu. Komunikace se zákazníky, řešení problémů. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckými kartami

  • Pracovník zákaznického kontaktního centra / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Administrativní podpora pro zákazníky na telefonu a e-mailu. Znalost anglického jazyka na úrovni B2. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Systémoví analytici

    První kontakt e-mailem Náplň práce: Zodpovědnost za Oracle finance: software, konfigurace, upgrade Reporting Řešení systémových problémů, jednotlivých přístupů Požadavky: 3 roky praxe výhodou Znalost Oracle ERP - R12 Zna ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Vaší hlavní náplní práce bude náš zákaznický systém a poskytování podpory našim klientům a partnerům. Toto oddělení denně spolupracuje s ostatními týmy, s mezinárodním zákaznick ...

  • Specialisté v oblasti marketingu / Specialisté v oblasti marketingu

    První kontakt e-mailem Koho hledáme? Každého koho baví administrativa, reporty a má týmového ducha. Aktivní pokročilá znalost angličtiny je nutností Aktivní znalost jiného jazyka (např.: španělštiny, francouzštiny, it ...

  • fakturant/ka / Fakturanti

    První kontakt e-mailem Koho hledáme? Ideálně člověka kterého baví zpracování faktur a příprava reportů Aktivní znalost angličtiny je nutností Aktivní znalost jiného jazyka (např.: španělštiny, francouzštiny, italštiny ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Vaší hlavní náplní práce bude náš zákaznický systém a poskytování podpory našim klientům a partnerům. Toto oddělení denně spolupracuje s ostatními týmy, s mezinárodním zákaznickým centrem a s manažery, kteří jsou zodpově ...

  • Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

    Koho hledáme? nadšence do techniky s ochotou učit se novým věcem a rozvíjet své dovednosti Aktivní pokročilá znalost angličtiny je nutností Aktivní znalost jiného jazyka (např.: španělštiny, francouzštiny, italštiny, ...

  • Systémoví analytici

    První kontakt e-mailem Náplň práce: Zodpovědnost za Oracle finance: software, konfigurace, upgrade Reporting Řešení systémových problémů, jednotlivých přístupů Požadavky: 3 roky praxe výhodou Znalost Oracle ERP - R12 Zna ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Vaší hlavní náplní práce bude náš zákaznický systém a poskytování podpory našim klientům a partnerům. Toto oddělení denně spolupracuje s ostatními týmy, s mezinárodním zákaznick ...

  • Technik uživatelské podpory informačních technologií TEC Arabic / Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

    Technicka podpora zakazniku na telefonu nebo e-mailem. Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Vaší hlavní náplní práce bude náš zákaznický systém a poskytování podpory našim klientům a partnerům. Toto oddělení denně spolupracuje s ostatními týmy, s mezinárodním zákaznickým centrem a s manažery, kteří jsou zodpově ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Vaší hlavní náplní práce bude náš zákaznický systém a poskytování podpory našim klientům a partnerům. Toto oddělení denně spolupracuje s ostatními týmy, s mezinárodním zákaznický ...

  • Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Vaší hlavní náplní práce bude řízení metrik pro reportování, analýzy pro interní týmy na základě konkrétních požadavků, kontrola přesnosti a platnosti dat a komunikace na denní ...

  • Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

    Vaší hlavní náplní práce bude náš zákaznický systém a poskytování podpory našim klientům a partnerům. Toto oddělení denně spolupracuje s ostatními týmy, s mezinárodním zákaznickým centrem a s manažery, kteří jsou zodpově ...

  • Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

    Náplň práce: - zpracování příchozích faktur - zadávání dat do systému a jejich kontrola - řešení požadavků a záležitostí týkající se platebního procesu - komunikace se zákazníky a dodavately - úzká spolupráce s ostatními ...

  • Ostatní specialisté v oblasti účetnictví

    První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem Vaší hlavní náplní práce bude náš zákaznický systém a poskytování podpory našim klientům a partnerům. Toto oddělení denně spolupracuje s ostatními týmy, s mezinárodním zákaznick ...

  • Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

    Místo výkonu práce: Brno, Kolejní č.p. 2971/1 Koho hledáme? nadšence do techniky s ochotou učit se novým věcem a rozvíjet své dovednosti Aktivní pokročilá znalost angličtiny je nutností Aktivní znalost Francouzštiny/ ...

  • Technici uživatelské podpory informačních a komunikačních technologií

    Koho hledáme? nadšence do techniky s ochotou učit se novým věcem a rozvíjet své dovednosti Aktivní pokročilá znalost angličtiny je nutností Aktivní znalost Francouzštiny/ italštiny/ němčiny/ holandštiny nebo španělšti ...


-