Aktuální nabídka práce ve společnosti Lion Teleservices CZ a.s.
-
Supervizor Kontaktního centra / Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace
Řízení podřízených zaměstnanců kontaktního centra, zpětná vazba, hodnocení, odměňování Týden dovolené navíc, stravenky, kafeterie Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou. ...
-
Quality Assurance / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Místo výkonu práce Pardubice. Náplň práce: -Kvalitativní poslouchání hovorů -Kontrolování povinných bodů v hovoru -Kontrola emailů -Zaznamenávání výsledků kontroly do specifikovaného systému -Poskytování zpětné vazby S ...
-
Quality Assurance / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Náplň práce: -Kvalitativní poslouchání hovorů -Kontrolování povinných bodů v hovoru -Kontrola emailů -Zaznamenávání výsledků kontroly do specifikovaného systému -Poskytování zpětné vazby Supervizorovi a agentům -Aktivně ...
-
Reporting BI a Workforce Manager / Vedoucí pracovníků pro zadávání dat a zpracování textů
Náplní práce je plánování směn a jejich změny, Reporting a vizualizace dat z datového skladu pomocí Power BI, komunikace s projektovými manažery a zadávání doporučení k optimalizaci provozu. Monitoring klíčových výkonnos ...
-
Supervizor/ka / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Vaší náplní práce bude: -Řízení a kontrola projektů -Plánování provozu (směny) -Hodnocení, vedení, motivace přímých podřízených -Produktová a komunikační školení operátorů -Vytváření reportů - interních a externích -Pln ...
-
Manažer/ka kontaktního centra / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Vedení svěřených projektů v kontaktním centru, mentoring, training, reporting. Zaměstnanecké výhody: měsíční bonus, stravenky a další. Nezbytná znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni (vedení zah ...
-
Assistant call center manager / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Místo výkonu práce Pardubice. Náplň práce: -Řízení provozu svěřených projektů -Reporting na základě požadavků přímého nadřízeného -Reporting na základě požadavků zákazníka/zadavatele -Vedení přímých podřízených a jejich ...
-
Operátor/ka zákaznické linky s němčinou / Operátoři telefonních panelů
Místo výkonu práce Pardubice. Vaší náplní práce bude: - Vyřizování požadavků klientů, kteří se dovolali na zákaznickou linku (týkají se objednání zboží, dodání, vrácení peněz apod.) - Zajišťování emailové korespondenc ...
-
Operátor/ka zákaznické linky s němčinou / Operátoři telefonních panelů
Místo výkonu práce Pardubice. Místo na zkrácený úvazek - 32,5 h/ týden. Vaší náplní práce bude: - Vyřizování požadavků klientů, kteří se dovolali na zákaznickou linku (týkají se objednání zboží, dodání, vrácení peněz a ...
-
Operátor/ka zákaznické linky s němčinou / Operátoři telefonních panelů
Místo výkonu práce Pardubice. Vaší náplní práce bude: - Vyřizování požadavků klientů, kteří se dovolali na zákaznickou linku (týkají se objednání zboží, dodání, vrácení peněz apod.) - Zajišťování emailové korespondenc ...
-
Workforce Manager / Personální náměstci (ředitelé)
Místo výkonu práce Pardubice. Náplň práce: - Zajištění změn v TOPS, BEST QA, BEST TD procesech - dle instrukcí z Groupy a dle tzv. "manuálu" - Pravidelné meetingy (cally) s kontaktními osobami za jednotlivé oblasti - ...
-
Operátor/ka zákaznické linky s němčinou / Operátoři telefonních panelů
Místo výkonu práce Pardubice. Vaší náplní práce bude: - vyřizování požadavků klientů, kteří se dovolali na zákaznickou linku (týkají se objednání zboží, dodání, vrácení peněz apod.) - zajišťování emailové korespondenc ...
-
Specialista/ka zákaznické linky se znalostí slovenštiny / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Misto výkonu práce Pardubice. Náplň práce: - Komunikace na zákaznické lince (zákazníci volají nám) - Práce v interním systému. Vyplňování průzkumů spokojenosti a další. Co od Vás očekáváme? - Znalost slovenštiny slove ...
-
Pracovník v zákaznickém kontaktním centru / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Požadavky: - Min. zakladní vzdělání bez maturity - Další dovednosti - komunikativnost, schopnost samostatného rozhodování, odolnost vůči stresu, flexibilita Náplň práce: - Poskytování služeb operátora call centra (In ...
-
Quality Assurance / Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech
Náplň práce: -Kvalitativní poslouchání hovorů -Kontrolování povinných bodů v hovoru -Kontrola emailů -Zaznamenávání výsledků kontroly do specifikovaného systému -Poskytování zpětné vazby Supervizorovi a agentům - Aktivně ...
-
Assistant call center manage / Odborní asistenti v administrativě
Požadavky Maturita Praxe v komunikaci (bude prověřeno zaměstnavatel) Náplň práce: - Řízení provozu svěřených projektů - Reporting na základě požadavků přímého nadřízeného - Reporting na základě požadavků zákazníka/zadav ...